י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מועמד 'תקווה חדשה'

יועץ שרת החינוך למגזר הערבי נורה למוות

יועצה הבכיר של שרת החינוך יפעת שאשה ביטון ומקום 17 ברשימת 'תקווה חדשה', סאהר איסמעיל, נורה הבוקר למוות על ידי אלמונים ביישוב ראמה הסמוך לכרמיאל | המשטרה פתחה בחקירה ומתבצע מצוד אחר החשודים

רצח, אילוסטרציה
רצח, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

סאהר איסמעיל, תושב היישוב הערבי ראמה, המשמש כיועץ לשרת החינוך יפעת שאשא ביטון, נורה הבוקר (ראשון) על ידי אלמונים בזמן ששהה בביתו שביישוב. הוא נפצע באורח קשה, אך כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ופתחו במרדף אחר הרוצחים.

איסמעיל, המקורב מאוד לשר המשפטים גדעון סער, הוא מקום 17 ברשימת 'תקווה חדשה' והתמודד מטעמה לבחירות האחרונות לכנסת, אליה לא נכנס לאחר שהמפלגה זכתה ב-6 מושבים בלבד. מייד לאחר הקמת הממשלה הוא מונה ליועץ שרת החינוך לענייני המגזר הערבי.

פראמדיק מד"א מיכאל בביונישב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז צפון. מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. בשלב זה אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע".

מלשכת שרת החינוך נמסר: "שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון קיבלה בתדהמה את הבשורה על רצח יועץ השרה למגזר הערבי סאהר אסמאעיל ונמצאת בקשר שוטף עם משפחתו הקרובה. משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה".

שר המשפטים גדעון סער כתב בחשבון הטוויטר: "סאהר איסמעיל, חבר יקר ואהוב כאח לי ושותף לדרך, נרצח הבוקר בראמה. אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה, מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק".

 

רצח ירי יפעת שאשא ביטון משרד החינוך גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד