ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
בניגוד לחוק

המשטרה חוקרת חלוקת עלונים נגד חיסונים למשפחות חרדיות

משטרת מונטריאל חוקרת חלוקת עלונים נגד חיסונים בתיבות הדואר של משפחות חרדיות בשפות אנגלית, עברית ויידיש. ראש העיר קרא לתושבים לסייע בתפיסת העבריינים 

המשטרה חוקרת חלוקת עלונים נגד חיסונים למשפחות חרדיות
חרדי מתחסן. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

העיר קוט-סנט-לוק במונטריאול, קנדה, פועלת לקבוע מי עומד מאחורי חלוקת עלונים בשלוש שפות, ששכנעו את חברי הקהילה היהודית שלא להתחסן נגד קורונה.

בסרטון שפרסם ראש העיר מיטשל בראונשטיין בערוץ היוטיוב שלו, הוא ביקש ממי שמותקנת בפתח ביתם מצלמת אבטחה לסייע באיתור זהותם של העומדים מאחורי הקמפיין.

על פי הסרטון של בראונשטיין, העלונים הופיעו בתיבות הדואר של כמה תושבים בתחילת השבוע בשפות אנגלית, עברית ויידיש. לדבריו, הפצת העלונים היא עבירה על חוקי העזר של העיר.

"העלון הזה מכוון לקהילה היהודית. הוא מנסה לשכנע יהודים שלא לקבל חיסון שעלול להציל חיים באמצע מגיפה", אמר. "למרבה הצער, סוג המידע השגוי בעלון נפוץ מדי ברשת. המטרה היא להבטיח למי שקצת מהסס להתחסן, לא להתחסן".

הוא ביקש ממי שעדיין מהסס לגבי החיסון שיתייעץ עם הרופא או הרוקח שלו לגבי החששות שלו. "אני בטוח שיפנו את הזמן לדבר איתך" אמר ראש העיר בראונשטיין שציין כי גורמי בריאות הציבור במדינות מישראל ועד איראן מייעצים לאזרחיהם להתחסן. "אתה יכול לחשוב על נושא אחר שיש בו כל כך הרבה הסכמה? יש לנו מזל גדול לחיות במדינה שבה יש מספיק חיסונים".

בקנדה כמעט 23.6 מיליון קנדים מחוסנים כיום במלואם, 71.3 אחוזים מכלל בני 12 ומעלה לפחות. בקנדה יש ​​מספיק חיסונים כדי לחסן באופן מלא את כל הזכאים לכך, אך עדיין ישנם מספיק סרבני חיסונים, והממשלה מנסה להביא גם אותם להתחסן עם קמפיינים גדולים.

מתנגדי חיסון קורונה קהילות חרדיות משפחות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד