ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אש במחנה הפליטים

ג'נין : ארבעה מחבלים נהרגו בהיתקלות עם מסתערבים | תיעוד

לפחות ארבעה מחבלים נהרגו הלילה מירי כוחות מיוחדים שנכנסו לפעילות בג'נין, כך על פי דיווחים פלסטיניים | במשטרה מסרו, כי נפתחה אש כבדה על כח לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב, על ידי מספר רב של מחבלים מטווחים קצרים 

ג'נין : ארבעה מחבלים נהרגו בהיתקלות עם מסתערבים | תיעוד
המסתערבים בפעילות צילום: דוברות המשטרה

הפלסטינים דיווחו הלילה (בין ראשון לשני) על לפחות ארבעה מחבלים שנהרגו מירי כוחות מיוחדים שנכנסו לפעילות בג'נין. המחבלים פתחו בירי לעבר הכוח - אשר נכנס למעצר חשוד בפעילות טרור - שהשיב באש וזיהה פגיעה.

במשמר הגבול אישרו כי הלילה פעלו לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול למעצר מבוקש בפעילות טרור, בלב מחנה הפליטים ג'נין שבחטיבה המרחבית מנשה. במהלך הפעילות, ציינו במשטרה, נפתחה אש כבדה על הכח מטווחים קצרים ועל ידי מספר רב של מחבלים. כוחות המסתערבים של מג"ב השיבו באש לעבר המחבלים וניטרלו אותם.

במשמר הגבול דיווחו כי למרות חילופי האש הכבדים, לא נפגעו הולחמים. "כרגע לפי דיווחים פלסטינים חמישה מחבלים נפגעו", הוסיפו במשטרה, "אין נפגעים לכוחתינו".

כזכור, לפני כשבועיים נטרלו לוחמי ימ"מ (היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור)  מספר מחבלים במהלך היתקלות בלב ג'נין. לפחות שישה מחבלים נפגעו. המחבלים ביצעו ירי חי לעבר הכוחות והשליכו מטענים ובקבוקי תבערה. במקום נרשמו חילופי אש קשים אך לא נרשמו נפגעים בקרב הכוחות הישראליים.

התקרית אירעה במהלך מבצע לסיכול טרור ומעצר מחבלים בעיר ג'נין בצפון השומרון, בו השתתפו לוחמי הימ"מ, וכוחות צה"ל מחטיבת מנשה. במשטרה ציינו כי במהלך הפעילות, החלו לפתע מספר מחבלים לפתוח בירי מאסיבי, השליכו מטעני חבלה, זרקו בקבוקי תעברה ואבנים לעבר כוחותינו.

מסתערבים ג'נין משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד