י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מכת קורונה בכנסת

ח"כית נוספת חיובית: "הבדיקות לא כ"כ אמינות"

לאחר שיו"ר ועדת חוקה יצא חיובי - חברת הכנסת ענבר בזק נדבקה אף היא בקורונה, למרות שבשתי הבדיקות הראשונות יצאה שלילית לנגיף: "מעמיד בסימן שאלה הרבה מאוד מהתקנות" | בן-גביר החליט להכניס את עצמו לבידוד לאחר שלא הרגיש כל כך בטוב

ח"כית נוספת חיובית: "הבדיקות לא כ"כ אמינות"
בדיקת קורונה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

הקורונה מתפשטת בכנסת: לאחר ששלושה ח"כים נדבקו בנגיף, הבוקר (שני) חברת הכנסת ענבר בזק יצאה חיובית לקורונה, למרות שבשתי הבדיקות הראשונות היא יצאה שלילית.

בזק הלכה להיבדק פעמיים, לפי ההנחיות, לאחר שיו"ר ועדת החוקה, בה היא חברה, נדבק בנגיף - ובשניהם יצאה שלילית. מאחר ולא הרגישה בטוב, החליטה על דעת עצמה להיבדק בפעם השלישית - ויצאה חיובית. כעת היא טוענת שהבדיקות לא כל כך אמינות.

"ככל הנראה נדבקתי בוועדת חוקה בשבוע שעבר ביום שני", אמרה ל'ערוץ הכנסת'. "מרגע שהודיעו לי שיו"ר הועדה גלעד (קריב - י.כ) הלכתי להיבדק ביום שלישי - יצאתי שלילית, הלכתי להיבדק שוב, על פי ההנחיות, ביום שישי - יצאתי שוב שלילית".

"המשכתי לפי התקנות להתנהל כרגיל, ולא הייתי שקטה כי היו לי סימפטומים, והלכתי להיבדק אתמול - ויצאתי חיובית. הבדיקות כנראה לא כל כך אמינות", טענה בזק.

בזק מצטרפת לחברי הכנסת שמחה רוטמן, גלעד קריב ועופר כסיף שכבר נדבקו בנגיף. בתוך כך, אתמול הכניס את עצמו חבר הכנסת איתמר בן-גביר לבידוד עצמי לאחר שלא הרגיש כל כך טוב.

קורונה בזק משכן הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד