ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
עם אשתו וחמשת ילדיו

לאחר הפרעות: הח"כ עבר להתגורר בעיר המעורבת

מס' חודשים לאחר מבצע 'שומר החומות', אז התרחשו המהומות בערים המעורבות - חבר הכנסת שמחה רוטמן, שהתגורר בשנים האחרונות ביישוב ביו"ש, מודיע שיעבור לעיר לוד, כדי לחזק את התיישבות היהודית שבה | הוא הסביר: "הערים המעורבות הן אתגר חשוב של הציונות בזמננו"

לאחר הפרעות: הח"כ עבר להתגורר בעיר המעורבת
כיבוי השריפה בבית הכנסת בלוד צילום: מבצעי כבאות והצלה לישראל

בין הפגרה לשגרה במשכן, היום (שני) חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת 'הציונות הדתית' מודיע כי בכוונתו לעבור להתגורר בלוד, לאחר הפרעות שהתקיימו בעיר המעורבת לפני מספר חודשים.

רוטמן יעבור עם תחילת שנת הלימודים לשכונת נווה נוף בלוד, שם יתגורר בשנה הקרובה יחד עם אשתו וחמשת ילדיו, לאחר שמעל עשור גר ביישוב 'פני קדם' בגוש עציון, שנמצאת ביהודה ושומרון.

הח"כ מספר שאחד הדברים שהשפיעו על מעבר ללוד הוא דבריו של ראש העיר יאיר רביבו בכינוס שדולת ארץ ישראל, בו חשף כי 400 משפחות יהודיות עזבו את העיר מאז הפרעות: "חנה אשתי שמעה את ראש העיר יאיר רביבו- 'למה שלא נעבור לגור בלוד?' היא אמרה לי, ולמחרת התחלנו לחפש דירה בעיר לשנה הקרובה".

"הערים המעורבות הן אתגר חשוב של הציונות בזמננו. היכן שנשרפו בתי כנסת וספרי קודש יש לבנות עוד בתי מדרש ועוד בתי כנסת. בכל מקום שמשפחות עוזבות עלינו להיות שם ולהבטיח את אחיזתנו", הוסיף.

לוד שמחה רוטמן ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד