ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אחרי חודשיים

שבעה מקרי מוות חדשים מקורונה בקרב יהודי בריטניה

מספר הנספים הכללי מקורונה בקהילות היהודיות בבריטניה עומד כעת על 915 קורבנות. המספרים מגיעים מארגוני חברא קדישא של הקהילות השונות ברחבי המדינה

שבעה מקרי מוות חדשים מקורונה בקרב יהודי בריטניה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שבעה יהודים בריטים נוספים נפטרו בשבועות האחרונים לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה. כך על פי מועצת הנציגים של הקהילות היהודיות. מה שמביא את מספר הקורבנות בקהילות היהודיות ל-915.

הנפטרים האחרונים הם משלושת השבועות האחרונים עד יום שישי האחרון. מועצת המנהלים אוספת את הנתונים מנתוני חברות קדישא ברחבי בריטניה. העיתון היהודי Jewish Chronicle מדווח, כי באמצע חודש אפריל, מספר הנפטרים עמד על 903 ובמשך יותר מחודשיים לא נרשמו מקרי מוות נוספים הקשורים לנגיף הקורונה.

מקרי המוות בבריטניה אמנם ירדו, הבריטים ספגו 131,000 מקרי מוות מקורונה, ובריטניה תתחיל לחסן את אזרחיה במנת חיסון שלישית נגד קורונה בתחילת חודש ספטמבר, בעוד בישראל כבר מעל מיליון איש התחסנו בחיסון שלישי.

החיסון יוצע למעל 30 מיליון אזרחים בני 50 ומעלה ומדוכאי חיסון, בדומה לישראל. במעל 2,000 בתי מרקחת ברחבי הממלכה הבריטית, כך דיווחו כלי תקשורת בבריטניה,. התוכנית היא לחסן מדי שבוע 2.5 מיליון תושבים ועד לתחילת חודש דצמבר לסיים את המבצע.

קורונה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד