ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
הממשלה תשרוד

מקורבו של נתניהו מאשים ומטיח: זו הסיבה שהגענו לאופוזיציה

כמה חודשים לאחר ש'הליכוד' עזבו את השלטון, חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי ומקורבו של נתניהו, טוען שהפרת ההסכם עם גנץ והיחסים העכורים עם סער ובנט - הביאו את המפלגה לאופוזיציה | הוא הכריז על כוונתו להתמודד אחרי עידן נתניהו על ראשות 'הליכוד'

מקורבו של נתניהו מאשים ומטיח: זו הסיבה שהגענו לאופוזיציה
חיים ביבס עם בנימין נתניהו צילום: פלאש 90

אחרי שכמה מבכירי המפלגה הכריזו על כוונתם להתמודד, גם חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, מודיע גם הוא שיתמודד על ראשות 'הליכוד' אחרי עידן נתניהו ועל הדרך מותח ביקורת על האיש שהוא נחשב לאחד ממקורביו.

בראיון שהעניק בסוף השבוע למגזין N12, מאשים ביבס את יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו בכך שדרדר את המפלגה מהשלטון לאופוזיציה וזאת בשל יחסיו העכורים עם בנט וסער, וכן הפרת הסכם הרוטציה עם בני גנץ.

"נעשו טעויות שגרמו לחוסר אמון של שותפים פוטנציאליים קואליציוניים ללכת עם נתניהו והוא שילם עליהן את המחיר", אמר למגזין n12. "ככל שאתה אוהב או לא אוהב את ההסכם עם כחול לבן - חתמת עליו ואתה צריך לעמוד מאחוריו עד הקצה, לממש אותו ולא להפר אותו באמצע, כי אז כל מי שרוצה ללכת איתך עושה את החשבון שאולי אתה תרמה אותו בסוף".

חיים ביבס. צילום: הדס פרוש, פלאש 90.

באשר לזלזול של נתניהו בגדעון סער ואי מינויו לשר בממשלתו, אמר חיים ביבס: "בן אדם מתמודד ברשימת הליכוד וזוכה במקום החמישי. זה המקום שלו. בין אם אתה אוהב או לא אוהב אותו – תכבד את הבחירה".

עוד מטיח יו"ר השלטון המקומי בבנימין נתניהו: "כאשר חברי ימינה הלכו איתך בגוש חוסם - תשמור אותם בממשלה. כל זב חוטם קיבל שר בממשלה הקודמת, אז לא היה אפשר לתת שלושה שרים לימינה ולהגיד להם תישארו חלק מהגוש?".

"אני מעריך שהממשלה תצליח להעביר את התקציב בכנסת", העריך, "ואז יהיה לה אורך נשימה לפחות עד יולי-אוגוסט 2023, אלא אם יהיה איזה אירוע ביטחוני יוצא דופן שיכול לערער את העסק".

"חוץ מנתניהו אין שם אף אחד שיש לו יותר ניסיון ממני, וברגע שהוא לא נמצא – יתר המועמדים פחות או יותר באותו משקל", סיים ביבס עם הכרזת כוונתו על התמודדותו על ראשות 'הליכוד'.

בנימין נתניהו מפלגת הליכוד חיים ביבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד