ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ביום שישי עוד מסר שיחה בישיבה

הלם: המשגיח של הישיבה נפטר מדום לב

הלם בבני ברק: הגאון רבי יעקב אקוקה זצ"ל, משגיח ישיבת 'דרך חיים' לצעירים בב"ב, נפטר בשבת באופן פתאומי, עת שהה בבית בנו בירושלים. בן 81 בפטירתו. הלוויתו מחר בצהריים מבניין הישיבה

הלם: המשגיח של הישיבה נפטר מדום לב
הגאון רבי יעקב אקוקה זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בשבת קודש נפטר לבית עולמו באופן פתאומי הגאון רבי יעקב אקוקה זצ"ל, משגיח ישיבה לצעירים 'דרך חיים' בבני ברק. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רבי יעקב זצ"ל שהה בשבת בירושלים, בבית בנו, שם עבר דום לב פתאומי ולמגינת לב השיב את נשמתו ליוצרה והוא בן 81. 

הרב אקוקה זצ"ל, תושב שכונת רמת אלחנן בבני ברק, כיהן במשך 32 שנה כמשגיח בישיבת 'דרך חיים' לצעירים בבני ברק, אותה הקים יחד עם גיסו ראש הישיבה הגאון רבי רפאל אלקריף מחשובי רבני בני ברק.  

היה מחשובי נקיי הדעת של העיר בני ברק שהקדיש את כל חייו לתורה יומם ולילה ולא ישב רגע מבלי ללמוד. היה נקי בדיבורו וזך במעשיו. 

בכל בוקר היה יושב ולומד בכולל 'נחלת משה' בבני ברק יחד עם חברותא, כך גם בשאר שעות היום היה בישיבה מוסר וועדים ושיחות ומנחיל לבחורים תורה ויראת שמים. 

התלמידים מספרים ל'בחדרי חרדים' כי שבת היה אצלו יום מיוחד. אור מיוחד היה נסוך על פניו בשבת והיה שרוי בתענית דיבור ולומד כל השבת כמעט מבלי לתת שינה לעיניו. 

תלמיד נוסף שלמד אצל הרב מספר ל'בחדרי חרדים': "הרב אקוקה היה אישיות מיוחדת במינה, חכם ופיקח מאוד. היה בסדר ג' סורק את כל הישיבה בשניה וזוכר את השמות של כולם".

עד יום שישי האחרון עוד מסר בישיבה ועד והיה עם התלמידים כרגיל, בשבת כאמור שהה בבית בנו בירושלים ולפתע פתאום עבר דום לב והשיב את נשמתו ליוצרה.  

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך. 

מסע הלוויה מחר ראשון בשעה 12:00 בצהריים, מישיבת 'דרך חיים' ברחוב אבני נזר בבני ברק, לבית העלמין פוניבז' בעיר, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד