י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפליל את גרושתו בקבוצה

תלונה במשטרה: מתנגדת חיסונים שלחה את ביתה החולה לגן

הוגשה תלונה במשטרה נגד אמא מכחישת חיסונים וסרבנית בידוד שלמרות שנדבקה בנגיף שלחה את ילדיה לגן חינוך מיוחד וגרמה להדבקה המונית

תלונה במשטרה: מתנגדת חיסונים שלחה את ביתה החולה לגן
גן ילדים צילום: Yossi Aloni/Flash90

ביום שלישי שעבר קיבלו הורים לילדים עם צרכים מיוחדים שלומדים בגן ברעננה הודעה מהגננת: אחד מאנשי הצוות אובחן כמאומת, כל הילדים צריכים לעבור לבידוד. איש לא שיער איזו תיבת פנדורה עומדת להיפתח.

"זה היה במילא השבוע האחרון בגן, אז ישר עשינו בדיקות ונכנסנו כולם לבידוד", מספרת אחת האמהות, "אמא שיש לה תאומים בגן כתבה בקבוצה של ההורים: 'אני לא מתכוונת להכניס את הילדים לבידוד ולא לבדוק אותם. לא משתתפת בטירוף הזה. מתנצלת'. הגרוש שלה, שנמצא גם הוא בקבוצה, ענה לה: 'נעשה מה שצריך'. היא ענתה לו: 'תעשה את מה שצריך. אני לא אזרוק אותם אצל אמא שלי'. ואז הגיע הרגע המדהים. הוא ענה לה: 'החלמה מהירה נורית. מקווה שאת מתאוששת מהקורונה', ובאותו רגע היא יצאה מהקבוצה". כך מדווח הבוקר ליאור אוחנה ב'ידיעות אחרונות'.

למחרת, כשחזרו הבדיקות, להורים נפל האסימון. רבים מילדי הגן, כך התברר, חולים בקורונה. "הרצנו שוב את ההודעות והבנו שהיא זו שהדביקה", מספרת האמא, "נכנסנו לפייסבוק שלה וגילינו שהיא כתבה שם בצורה ברורה שהיא חולה כבר מהתשיעי לחודש. למרות זאת, היא שלחה את התאומים שלה לגן. גם הם בין החולים כמובן".

לדברי האם הזועמת, "בגן הזה לומדים ילדים שגם ככה החיים שלהם כרוכים בהתמודדויות לא פשוטות. רגע לפני שהיו אמורים לצאת לחופש, היא הרסה לכולם. איך אדם יכול לעשות דבר כזה? לסכן ככה את הילדים, את המשפחות שלהם, צוות שנותן את הנשמה לילדים שלה? יש שם סייעת מעל גיל 70. אני כועסת גם על הבעל. לא משנה שהם פרודים. הוא שיתף איתה פעולה".

האם הגישה תלונה למשטרה נגד האישה, תושבת רעננה המפרסמת בקביעות ברשתות חברתיות פוסטים נגד התחסנות ומכנה את הקורונה "הונאה". לדבריה, הגננת העבירה דיווח ותלונה למשרד החינוך.

האמא שחלתה מסרה ל'ידיעות אחרונות' בתגובה: "נדבקתי מאישה מחוסנת פעמיים. דיווחתי על זה למשרד הבריאות. אני יושבת שבועיים בבית. חטפתי קורונה קשה ולא ראיתי את הילדים שלי. הם היו אצל האבא, לא אצלי. העם הזה הפך להיות עם של מלשינים. להתפרצות בגן אין קשר אליי. יש לילדים מטפל וגם הוא חולה. הוא מחוסן שהדביק את אמא שלי ואת הילדים שלי. אני לא מחוסנת. הגעתי למצב שהייתי על סף מוות. אני רק מודה לאלוקים שרופאים שמרו עלי יד ביד כי לא הייתי מסוגלת לעשות כלום".

לאחר מכן אמרה: "הילדים שלי הם חלק מניסוי בחיסונים שעשו פה חברות תרופות. לכן כולם סובלים מאוטיזם. זה נכון לגבי כל הילדים בגן שלהם".

חיסון לקורונה גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד