י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אם התלמיד מתארת

פני הרוע: ארבעת הנערים הובאו לבית משפט בחשד לרצח בחור הישיבה

ארבעת החשודים ברצח תלמיד ישיבת 'תורת חיים' הובאו אתמול בפני בית המשפט לדיון ראשון בעניינם כשמקביל נמשכים המאמצים לתפוס את החשוד החמישי במעשה • אמו של אחד מתלמידי הישיבה שפגש את הנרצח דקות לפני, תיארה בראיון על התחושות בישיבה בימים שאחרי

פני הרוע: ארבעת הנערים הובאו לבית משפט בחשד לרצח בחור הישיבה
החשודים ברצח צילום: באדיבות המצלם

בעוד משטרת דנוור מחפשת אחר חשוד חמישי ברצח תלמיד ישיבת 'תורת חיים', ארבעת החשודים שנעצרו עד כה, הופיעו אתמול (ראשון) בבית המשפט. ארבעתם הכירו קודם למעשה במתקן מעצר לנוער.

מהמשטרה נמסר כי מסע הפשע ביום שלישי בשבוע שעבר כלל שני מקרים נוספים, גניבת רכב ושוד שבו נורה גבר ונפצע. לדברי המשטרה, החשודים ירו בשמואל סילברברג הי"ד בן ה-19 מלייקווד, כחלק ממסע הפשע שביצעו באותו לילה נוראי.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי בניגוד להודעת המשטרה שפרסמה כי שמולי ז"ל נורה מחוץ לישיבה, במכתב שפרסמה הישיבה מגוללים מנהליה את שהתרחש והם מציינים כי שמולי הי"ד נרצח בכניסה למטבח הישיבה.

חנה סוטופסקי, אמו של אחד התלמידים ששהה בישיבה בזמן הרצח, סיפרה לתקשורת המקומית על הרגעים האחרונים. היא תיארה תחילה כי בנה בן ה-15 לומד בישיבת 'תורת חיים', שאליה מגיעים תלמידים מקרוב ומרחוק וציינה כי בנה ראה את שמואל ז"ל מחוץ לישיבה רגעים לפני שנורה.

"הוא היה בחוץ וראה את הבחור שבסופו של דבר נהרג, ואז בני הלך לחדרו ולפתע שמע כמה יריות", סיפרה סוטופסקי. היא אמרה כי היא תמיד הרגישה בטוחה, וכך גם בנה. הוא לא היה חבר של שמואל, אבל הפנימייה שלהם צמודה וכולם מכירים את כולם.

עוד בנושא:

היא סיפרה בכאב גדול על הישיבה, "ממש כל תלמיד, מורה, מההנהלה ועד למטה, מתמקדים בלימוד תורה, להיות אנשים טובים ביותר שהם יכולים", אמרה סוטופסקי, "הם לעולם לא יפגעו בזבוב, זה כל כך אירוני שזה קרה במקום כזה. זה האנטיתזה לאלימות אקדחים אקראית".

היא סיפרה שמאז יום שלישי האחרון, צוות הישיבה לא עזב את הבחורים, ונשאר לוודא שהם מקבלים את הטיפול הנכון בהתמודדות עם המצב.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בסוף השבוע שעבר, משטרת דנוור שבמדינת קולורדו בארה"ב, עצרה ארבעה חשודים ברצח תלמיד הישיבה שמואל סילברברג הי"ד בן ה-19 בערבו של יום שלישי שעבר. המעצר מגיע על רקע חקירת משטרה של מסע פשע שנמשך לאורך כמה שעות באזור הרצח, וכללה את הירצחו של תלמיד הישיבה הי"ד בהיכל של ישיבת 'תורת חיים'.

ארבעת החשודים שנעצרו, הם סת' ג'יימס לארהוד בן ה-21, ג'יימס פרימן בן ה-18, עדן סיידס בן ה-18 ונוח לופ-הול בן ה-19, ארבעתם נמצאים במעצר בגין אישומים רבים, כולל רצח, פריצה, שוד בנסיבות מחמירות, גניבת מכוניות, איום ותקיפה. המשטרה מחפשת אחר סמואל פוסל, בן ה-19, החשוד החמישי שמסתתר.

רצח בחורי הישיבה שמואל סילברברג בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד