י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עשרות נוספים נחקרו

שני שוטרים אנטישמים ריססו כתובות נאצה על רכב

משטרת מחוז לוס אנג'לס הודיעה ​​כי שני שוטרים לשעבר במשטרת טוראנס מואשמים בפלילים לאחר שהשניים הואשמו בציור צלב קרס על גבי רכב, כמו כן קבוצות שוטרים נוספת נחקרת על שיתוף מסרים גזעניים ואנטישמיים

שני שוטרים אנטישמים ריססו כתובות נאצה על רכב
אילוסטרציה צילום: pixabay

שני שוטרים מתוך קבוצת שוטרים אנטישמים ריססו כתובות נאצה על רכב: שני שוטרים לשעבר, כריסטופר טומסיץ, בן 29, וקודי ולדין בן 28 מואשמים בעבירות של ונדליזם, קשירת קשר לביצוע ונדליזם. בעקבות המקרה, שורה של חקירות נפתחו, והתגלה כי לפחות עשרות שוטרים נוספים לקחו חלק בשיתופי מסרים גזעניים, מפלים, או אנטישמיים. עוד דווחה משטרת לוס אנג'לס, כי מאות מקרים בהם מעורבים השוטרים נבדקים.

דובר המשטרה ג'ורג' גסקון אמר במהלך מסיבת העיתונאים ביום חמישי האחרון כי "השוטרים הטילו כתם על כל המערכת המשפטית הפלילית".

מפקד משטרת טורנס, ג'רמיה הארט, התחייב להעמיד לדין את השוטרים. "תרשו לי להיות ברור. אני אמשיך לטפל באגרסיביות בכל סוג של קנאה, שנאה והתנהגות לא הולמת", אמר הארט.

לדבריו המקרים התרחשו בינואר 2020, מה שגרר חקירה מנהלית במרץ של אותה שנה. הארט אמר שעשרות שוטרים היו מעורבים. אחד מראשי הקהילה צוטט בתקשורת המקומית: "הפחד הוא הדבר הראשון שעולה בראש, עם עצב גדול שיש שנאה שנובעת מאנטישמיות, וידיעה כי בסיפור הזה יש לא רק אנטישמיות אלא שנאה מכל הצורות, כתושב טוראנס, זה גורם לי לצער גדול".

לוס אנג'לס כתובות נאצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד