י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתיחות בין הפלגים בעזה

מצרים זועמת על חמאס: אלה הסנקציות שיוטלו

אירוע הירי בגבול הרצועה הביא לזעם מצרי על ארגון הטרור חמאס: מוסף רפיח ייסגר מחר בשני הכיוונים. בתוך כך, בחמאס מאשימים את הג'יהאד האיסלאמי בהתחממות בדרום, זאת, על רקע מתיחות בין הפלגים

מצרים זועמת על חמאס: אלה הסנקציות שיוטלו
אנשי חמאס ברצועה צילום: Atia Mohammed/Flash90

מצרים כועסת על ארגון הטרור חמאס לאחר שלא דאג לשמור על השקט בגבול עם ישראל בסוף השבוע האחרון, ולכן החליטה לסגור מחר (שני) את מסוף רפיח בשני הכיוונים. כך לפי מקורות פלסטיניים שצוטטו ב'כאן חדשות'.

המקורות מסרו כי התקרית בגדר המערכת הביכה את מצרים שהבטיחה מבעוד מועד לישראל כי האירועים לא צפויים לצאת משליטה, על פי התחייבויות שקיבלה מחמאס. 'ערוץ אל-ערביה' דיווח הערב כי המסוף ייסגר עד להודעה חדשה.

על פי הדיווח, גורמים בארגון הטרור חמאס מאשימים בשיחות סגורות את הג'יהאד האסלאמי בהתחממות בדרום, וטוענים כי הוא זה שדחף את הצעירים הפלסטינים לגדר המערכת.

זאת, על רקע מתיחות ששוררת בשבועות האחרונים בין חמאס לג'יהאד, לאחר שמנהיג הג'יהאד האסלאמי זלזל לאחרונה בראיון בהישגי חמאס במבצע 'שומר החומות'.

בתוך כך, המקורות מסרו כי היורה שפצע אנושות את לוחם מג"ב בגדר הגובל בסוף השבוע האחרון, זוהה כאיש חמאס והוא נמצא כעת במעצר הגנתי של הארגון בעזה.

כמו כן, משרד הפנים העזתי מסר הלילה כי מצרים הודיעה לו על סגירת מסוף רפיח מחר.

מצרים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד