י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יום כיפור בבידוד

קבינט הקורונה אישר את מתווה הטיסות לאומן

קבינט הקורונה אישר הלילה את מתווה הסדרת הטיסות לאומן שבעצם מחיל את אותם הכללים שחלים על כל היוצאים והנכנסים לישראל. אלא שהטסים צריכים לקחת בחשבון כי היות ואוקראינה נחשבת כתומה, השבים ממנו מחויבים בידוד שבוע או שבועיים (בהתאמה) והמשמעות היא יום כיפור בבידוד

קבינט הקורונה אישר את מתווה הטיסות לאומן
חרדים בנתב"ג. אילוסטרציה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שבועיים בדיוק לפני ראש השנה תשפ"ב, ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) אישרה הלילה (שני) את המתווה שגיבש השר לשירותי דת, מתן כהנא, בשיתוף עם משרד הבריאות, להסדרת טיסות החסידים לאומן שבאוקראינה לראש השנה.

על פי עיקרי המתווה, הנוסעים לאוקראינה, לרבות מחוסנים ומחלימים, יחויבו בהצגת תוצאת בדיקת קורונה שבוצעה עד 72 שעות טרם הטיסה.

בחזרה מאוקראינה, יידרשו החוזרים להציג תוצאת בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות טרם העלייה למטוס.

בהתאם להנחיות החלות על כלל המדינות הכתומות, גם בחזרה מאומן יחויבו הנוסעים בקיום ההנחיות הבאות: השבים לישראל יידרשו למלא טופס הצהרה על בידוד עד 24 שעות טרם חזרתם ארצה.

עם הנחיתה בנתב"ג, תיערך לשבים ארצה בדיקת קורונה נוספת. השבים ארצה יחויבו בקיום בידוד שאורכו 14 ימים, או 7 ימים, בכפוף לביצוע שתי בדיקות קורונה שתוצאתן שלילית.

המשמעות היא שבכל מקרה השבים יצטרכו לשהות בבידוד במהלך היום הקדוש - יום הכיפורים ולא יוכלו לצאת לתפילות בבתי הכנסת, דבר שצריך כל נוסע בחשבון.

קורונה טיסות לאומן בידוד ביתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד