י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אם הלוחם נגד רה"מ

"בנט לא ידע איך קוראים לבני, השיחה תשודר בכל העולם"

‏ניצה, אמו של בראל חדריה שמואלי שנורה בגבול עזה סיפרה בראיון: "בנימין נתניהו צלצל אתמול ב־00:00. שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע. אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה"

"בנט לא ידע איך קוראים לבני, השיחה תשודר בכל העולם"
בראל חדריה שמואלי צילום: דוברות המשטרה

ראש הממשלה, נפתלי בנט, חייג אתמול (ראשון) להוריו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי שנפצע בשבת באורח אנוש מירי פלסטיני בגבול רצועת עזה, אך לא ידע את שמו ובאיזה בית חולים הוא מאושפז. כך טוענת הבוקר אמו של הלוחם, ניצה שמואלי. "הוא שואל את אבא של בראל שקוראים לו יוסי 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?' יוסי אמר לו שקוראים לו בראל", סיפרה ניצה בראיון לרדיו 103.

"בעזרת השם הבן שלי יקום על הרגליים והשיחה המוקלטת עם בנט תשודר בכל העולם", הוסיפה האם הכאובה. מנגד, היא סיפרה כי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, השוהה בחופשה בחו"ל התקשר אף הוא ובכה יחד איתם.

"בנימין נתניהו צלצל אתמול ב־00:00. שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע", סיפרה האם. "אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה".

על מצבו של בראל, אמרה ניצה: "אתמול הוא עבר במשך כמעט 8 שעות ניתוחים. ניתוח עיניים וניתוח ראש. נשארה לו עין אחת. מתפללים לניסים. לדבריה, אני "מבקשת ולהתחננת מעם ישראל להתפלל שבראל שלנו היקר יקום על הרגליים. שיחזור למשפחה, לחיים".

היא הפנתה ביקורת קשה נגד מערכת הביטחון, שלטענתה לא מספקת תשובות מה שהתרחש: "הוא נלחם בגופו, בדמו ובנשמתו על סתם. המדינה לא שווה, אני לא מקבלת תשובות. מחבל בן 12 צלף בו ממרחק אפס וכל זה בידיעה שהלוחמים שלנו ידעו שאסור להם לירות ולהגיב. למה שלחו את הבן שלי? למה? אני רוצה תשובה".

צה"ל נפתלי בנט לוחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד