י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היום הגדול בפתח

לקראת יום א': המונים הצטרפו לסגולה הבדוקה לפרנסה טובה

ביום ראשון דסליחות: מעמד חתימת השותפות של שותפי 'עוללים' בתורתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א שהבטיח "כל התורמים לקרן עוללים עבור משפחות וילדים רעבים סכום שיש בו ממש, יזכו במידה כנגד מידה תהיה להם פרנסה ברווח והכל שריר וקיים"

לקראת יום א': המונים הצטרפו לסגולה הבדוקה לפרנסה טובה
הגר"ח קנייבסקי צילום: מתוך אתר החברה

ימים אחרונים לפני יום חתימת שטר השותפות: הערכות דחופה לנצל את הימים האחרונים שנותרו עד ליום ראשון הקרוב כ"א באלול תשפ"א, יום ראשון דסליחות, אשר נקבע על ידי רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א לחתימת שטר השותפות בתורתו, כאשר כל המצטרפים עד למעמד החתימה לשותפות בקרן 'עוללים' יזכו ב"שותפות בתורה" – זכות וסיוע לתורתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, בכך שמורידים ממנו את עול האכלתם של 20,000 ילדים רכים. ובנוסף, "שותפות בתפילה" - רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א כולל את השותפים בכל ברכת החודש", ו"גזרת מלך לפרנסה ברווח" – גזירת רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א בכתב יד קדשו לפרנסה ברווח.

נצלו את ההזדמנות האחרונה להיות שותפים לשטר המסוגל>>


כזכור בכל רחבי תבל, לפני כשנה יצאה ההוראה מרשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ל'קופת העיר': "צריך לדאוג לילדים, שלא יהיו רעבים!", ואכן על ידי הצטרפותם של 7000 משפחות הקימה 'קופת העיר' את קרן עוללים שתומכת ב-7000 ילדים, ומעניקה למשפחות בנוסף לתמיכה השוטפת, גם כרטיס מזון לכל ילד במשפחה נזקקת, כאשר 220 ש"ח מוטענים בכרטיס לרכישת מוצרי מכולת ו-80 ש"ח מוטענים בכרטיס לרכישת עופות בשר ולדגים.

בימים אלו, עם השלמת שנה מעת יסוד קרן 'עוללים' ע"י רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א הוברר ב'קופת העיר' כי 13,000 ילדים נזקקים עדיין לכרטיסים החודשיים, 13,000 ילדים ממתינים למוצרי מכולת, בשר עופות ודגים.

לאור המצב, נפתחו בימים אלו ימי הצטרפות מיוחדים לקרן 'עוללים', למען המטרה "שלא ישארו ילדים רעבים", וכדי להשלים את חזונו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א שדאג את דאגת הילדים הרעבים, כשכאמור יום ראשון הקרוב, א' דסליחות נקבע ע"י רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א לחתימת שטר השותפות בתורתו.

כזכור, הרקע להקמת קרן 'עוללים' החל מעת התרגש עלינו רוגזו של נגיף הקורונה, מאז נפגעו תחומים רבים והשתנו ללא היכר. 'קופת העיר' המלווה את מערך התמיכה והסיוע למשפחות נצרכות, גילתה כי נוצר צורך להבטיח ולוודא שגם במשפחות ההרוסות והסובלות, ישמר העוגן של קיצבת מזון לכל ילד וילד. שלא יהיה מצב בדורנו דור השפע, בו קיימים ילדים רעבים ללחם חלילה, או צמאים לכוס חלב.

מטרת הקרן 'עוללים', להשלים ל-300 ש"ח עבור כל ילד, כסף נטו שיוודא שיש לכל ילד, את הלחם, החלב והגבינה שהוא זקוק. 300 שקלים הם אמנם מינימום, אבל ראשית צריך לוודא שהבסיס המינימלי לא חסר. ואכן כאמור, בזכות 7000 המשפחות שנרתמו לקרן 'עוללים' הוענקו כרטיס מזון לכל ילד במשפחה נזקקת, כאשר 220 ש"ח מוטענים בכרטיס לרכישת מוצרי מכולת ו-80 ש"ח מוטענים בכרטיס לרכישת עופות בשר ולדגים.

נצלו את ההזדמנות האחרונה להיות שותפים לשטר המסוגל>>

פרנסה טובה קופת העיר שנה טובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!