ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אוספים זכויות

מאות השתתפו באירועי הוקרה למשפחות וצוותי 'אהל שרה'

ערבי גיבוש, חיזוק והתעלות שנערכו למשפחות ולצוותים של ארגון "אהל שרה", העלו על נס את הזכויות העצומות של המגדלים במסירות בני משפחה עם צרכים מיוחדים, לצד מסירות אנשי הצוות של הארגון בכל חלקיו: חינוך, תעסוקה ודיור

מאות השתתפו באירועי הוקרה למשפחות וצוותי 'אהל שרה'
מאות משתתפים צילום: דוד כהן

בסיומה של שנת קורונה מאתגרת ולקראת השנה החדשה, ערך ארגון אהל שרה אירועים עוצמתיים למשפחות והצוותים, שזוכים להיות חלק בחממה המשפחתית העוטפת של "אהל שרה". האירועים נערכו במסגרת מוטיב "בזכותך" המניח זרקור משמעותי אודות הזכויות העצומות שאוספת כל משפחה אשר מגדלת באהבה ובאמונה, בכוחות עצומים, בן משפחה עם מוגבלות. במקביל, היו אלו ערבי הערכה והוקרה לצוות הנרחב של עמותת "אהל שרה" המונה מאות עובדים, במערכי החינוך, התעסוקה והדיור שמלווים את החניכים והבוגרים מהגיל הרך ועד שיבה.

את אירוע הנשים היוקרתי "בִּזְכוּתֵךְ" פתחה הגב' מלכה וינברג, מנהלת אהל שרה בדברי ברכה שזורים בציון העקרונות המנחים את הצוותים של אהל שרה בעבודתם האמונים ומושתתים על היסודות שבנתה מיסדת הארגון הגב' גינזבורג ע"ה שכיום עומד בהנהלה הרוחנית, בנה הרה"ג אברהם ישראל גינזבורג שליט"א. בדבריה סקרה את פעילות העמותה הענפה בכל חלקי הארגון, תוך שימת לב לאתגרי הקורונה בהם עמד הצוות ביצירתיות ובהצלחה מעוררת השראה, שאף זיכתה את העמותה בקבלת "אות מצטיין קורונה" של משרד הרווחה.

המשתתפות נהנו מצפייה במצגת מרגשת, אשר הציגה שאלות שהופנו למספר חניכים ובוגרים של "אהל שרה" ואת תשובותיהם הכנות והנוגעות ללב, על שילוב בקהילה, עצמאות וקידום בתוך מעטפת תמיכה מיוחדת ומקיפה שמפעילה העמותה.

המרצה המפורסם הרב כפיר שחר הי"ו ריתק את הקהל בהרצאה מעמיקה על כוחן של נשים ועוצמתן לברוא עולמות. דבריו העניקו חיזוק והתעלות בימי רחמים וסליחות אלה.

לאחר הארוחה המצוינת הוזמנו הנשים היקרות ליהנות ולהתענג ממופע אמנותי ומוזיקלי מרהיב בליווי שתי נגניות. על הבמה הופיעה היוצרת גב' אודל קליגר, בסיפור אישי מטלטל וסוחט דמעות, ובליווי מצגת ושירה. האמנית המוזיקלית הזמרת גב' יפוש ברכהן סחפה את הקהל בשירה מקצועית נפלאה. שירתה הקסומה חיברה את המשתתפות מהיכל הנגינה להיכל התשובה והעצימה את אווירת ההתעלות של חודש אלול ששררה בעולם. קול דודי דופק פתחי לי, שרה הזמרת ברכהן והקהל כולו נסחף לרוממות הנפש.

מאות המשתתפות התקשו לסיים את הערב ולהיפרד מתחושת האחדות וההתעלות שאפפה את כולן. עם שי יוקרתי ביד ושפע של כוחות מחודשים בלב, התפזרו הנוכחות לביתן, יודעות שלכל מקום תמשיך ללוות אותן משפחת "אהל שרה" באהבה, במסירות ובנתינה ללא גבולות.

אירוע הגברים "בִּזְכוּתְךָ" לבני משפחות של חניכים ובוגרים ב "אהל שרה" ולאנשי הצוותים בארגון, נערך בסימן יום תפילה והתעלות בצפון הארץ. הערב המרגש נפתח בהעתרת תפילה ותחינה על ציונו הקדוש של רבי שמעון בר יוחאי באתרא קדישא מירון. משם המשיכו המשתתפים אל צפת עיר המקובלים.

באווירת הוד קדומים קסומה, מול הרי צפת רווי הסוד והמסתורין, התכנס הקהל באולם "החאן האדום" בלב רובע האמנים ההיסטורי שבעיר העתיקה. שם נהנו הנוכחים מסעודה חגיגית בשרית ועשירה מבית מטעמי "מנדיס", בניחוח צפתי משכר שאין בלתו.

המרצה הידוע הרב כפיר שחר מסר שיחת חיזוק באווירת חודש אלול בענייני דיומא, וקירב את המשתתפים לאווירת הימים הנוראים, לחלות פני המלך בשדה.

לקראת סיומו של הערב, נערך קומזיץ שירה סוחף בניצוחו של אמן הרגש, נפתלי קמפה, בליווי שירה סוחפת. אל הזיץ המרגש הצטרפו בחורי ישיבת רינה של תורה ויחד עלתה השירה עד לב השמיים, ובוודאי סללה לה דרך לכיסא הכבוד, לבקוע רקיעים ולבקש שנצא כולנו זכאים בדין.

בסיומם של שני האירועים עמוסי ההשראה, עם תכנים מושקעים היטב עד לפרט האחרון, נערכו הגרלות יוקרתיות בין המשתתפים. הזוכים המאושרים נהנו ממתנות יוקרה שוות במיוחד, בתרומתם המבורכת של בתי העסקים שהעניקו חסותם לאירוע: ת. צורף למוצרי חשמל, קניון רפאלי, הממשרד ריהוט לבית ולמשרד, קלוו למכשירי כתיבה, בייגל קניון חשמל ואלקטרוניקה , מגן עבודות הנדסה בנאיות ומנדל חומרי בנין.

"אין ספק שהארועים הללו מעבר לתרומה הישירה שלהם למשפחות, חזקה בכולנו  את תחושת הלכידות והשייכות לארגון גדול ומקצועי. התמיכה שקבל הצוות שפגש את המשפחות באופן בלתי אמצעי שהודה על ההזדמנות להשתתף כשווה בין שווים מעודד אותנו לחשוב מחדש  על החלק של המשפחות בהתמודדות היומיומית שלהם, ולהוביל אותנו ליזום פעולות נוספות לרווחת המשפחות. " אומרת הגב' וינברג מנהלת אהל שרה ומוסיפה: "הארועים הללו הוכיחו לנו כמה חשוב  לנו לחזק את הקשר בין המשפחות שהפקידו את היקרים להם מכל לבין הצוותים המסורים של אהל שרה". סכמה הגב' וינברג את הדברים.

אהל שרה אירועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד