י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נלחמים בדלתא

ניו יורק תדרוש מכל צוותי החינוך בעיר להתחסן

ניו יורק תדרוש מכל צוותי ועובדי מערכת החינוך, כולל מורים ומנהלים להתחסן בלפחות מנה אחת | עדיין מתנהל משא ומתן עם הסתדרות המורים על מה יקרה לאנשי צוות שאינם מצייתים להוראה

ניו יורק תדרוש מכל צוותי החינוך בעיר להתחסן
ארה"ב צילום: Unsplash

ניו יורק תדרוש מכל עובדי משרד החינוך - כולל מורים, מנהלים, אפוטרופוסים וכל צוות החינוך לקבל לפחות מנה אחת של חיסון נגד נגיף הקורונה עד ה-27 בספטמבר, ללא אפשרות להגיש בדיקה שבועית שלילית.

ההחלטה המחמירה תשפיע על כ-148,000 עובדים בעיר. מוביל אותה ראש העיר ביל דה בלאזיו, שרוצה להאט את התפשטות גרסת הדלתא על ידי חיסון יותר תושבים בעיר.

אנשי חינוך הם הקבוצה הראשונה של עובדי העיר העומדים בפני זכאות לחיסון מלא. ההודעה מביאה לאפשרות חיסונים רחב יותר של עובדי העירייה. בחודש שעבר הוציא דה בלאזיו הוראה לאפשר לעובדי העירייה שלא חוסנו להגיש בדיקות שבועיות שליליות של נגיף הקורונה.

המהלך של ראש העיר דה בלאזיו עשוי להיות לא פופולרי בקרב כמה מהמורים, אך נתמכת על ידי הסתדרות המורים החזקה בעיר. העיר עדיין מנהלת משא ומתן עם הסתדרות המורים על מה יקרה לאנשי צוות שאינם מצייתים להוראה.

ניו יורק תצטרף למדינת וושינגטון, לוס אנג'לס ושיקגו, שהודיעו כולן על חובת חיסונים למורים בשבועות האחרונים. העובדה שכל המורים והצוות בכ-1,800 בתי ספר ציבוריים בעיר יצטרכו כעת להתחסן במלואם, עשויה להרגיע הורים רבים החרדים לשלוח את ילדיהם בחזרה לכיתות בחודש הבא.

האחוז המדויק של המורים שחוסנו עדיין לא ידוע. גורמים בעירייה אמרו כי יותר מ-63 אחוזים מכלל עובדי החינוך מחוסנים, אך הם אמרו כי הנתונים שלהם אינם כוללים עובדים שקיבלו את החיסון מחוץ לניו יורק. כ-75 אחוז מהמורים המתגוררים בניו יורק קיבלו מנה אחת לפחות. לעומת זאת, רק כ-43% מעובדי קבלן של משטרת ניו יורק כולל שוטרים חוסנו, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'.

אנשי חינוך צוות חינוכי חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד