ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"בני ערובה בידי פוליטיקאים"

התושבים זועמים על הקפאת העבודות בכביש גוש עציון י-ם

זעם גדול של תושבי גוש עציון והאזור בעקבות הקפאת העבודות בכביש גוש עציון-ירושלים: "היכולת לנוע בכבישים היא זכות יסוד של אזרחים במדינה מתוקנת"

התושבים זועמים על הקפאת העבודות בכביש גוש עציון י-ם
פלאש 90

בתגובה לפרסום על הקפאת העבודות בכביש גוש עציון-ירושלים של משרד התחבורה, יש זעם גדול על ההחלטה שקיבלה שרת התחבורה: "אם שרת התחבורה אכן קיבלה את ההחלטה החמורה, עליה לחזור ממנה מיד"

ראש המועצה שלמה נאמן הגיב על ההחלטה: "שמענו בתדהמה על הכוונה של משרד התחבורה לא לאפשר את ההמשך המיידי של עבודות הרחבת כביש המנהרות הנמצאות בעיצומן. הכביש הוא העורק הראשי של גוש עציון והסביבה לעיר בירתנו ירושלים.

התושבים שלנו סובלים מפקקים איומים כשנסיעה קצרה הופכת לעמידה ארוכה בפקקים אינסופיים, ואין כמעט יום בו לא מתרחשת לפחות תאונת דרכים אחת על המקטע הקצרצר בכביש המנהרות שמזמן הפך לאסון תחבורתי. האם שוב אנו מוצאים את עצמנו בני ערובה בידי פוליטיקאים בדרך לקבלת שירות בסיסי מהמדינה, בה אנו אזרחים שווי זכויות? אנשי גוש עציון מתקשים להאמין שאכן החלטה כזו התקבלה, אבל במידה ואכן כך, יש לחזור ממנה באופן מיידי ולעשות את ההפך: לאפשר את ההמשך הרציף של העבודות, שכבר עלו למדינה מיליונים רבים".

כזכור התוכניות לפיתוח הכביש הוגשו, ובשטח אף החלו העבודות לחישוף הקרקע לקראת הרחבה של הכביש, אבל מתברר שמשרדי התחבורה והאוצר לא מעבירים את הכספים הדרושים להמשך הרחבת הכביש.

במקור ראשון דווח, כי בשלב זה, בשל אי העברת התקציב הדרוש, העבודות בקטע שבין חוסאן לאלעזר מוקפאות, בעוד העבודות בהמשך הכביש נמשכות. קטע הכביש שטרם הורחב יותיר בעיינה את בעיית הפקקים, לפחות עד להשלמת כל העבודות.

גוש עציון כביש עבודות בכביש משרד התחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד