י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממשכימי בית המדרש

ארה"ב: ר' פנחס סולו נהרג בתאונת דרכים קשה

מראשוני המגיעים להתפלל ואחרון העוזבים את בית הכנסת: ר' פנחס סולו נהרג בתאונת דרכים קשה בעת ששה בחופשה עם בני משפחתו בפנסילבניה 

ארה"ב: ר' פנחס סולו נהרג בתאונת דרכים קשה
נר זיכרון צילום: פיקסביי

מארה"ב מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של ר' פנחס סולו ז''ל אשר נהרג בתאונת דרכים קשה ביום ראשון האחרון בפנסילבניה. התאונה התרחשה לאחר ששהה בשבת בלייקווד ניו ג'רזי ונסע לפנסילבניה לחופשה משפחתית, שם נהרג בתאונת דרכים קשה ונפטר מפצעיו כשהוא בגיל 53 בלבד.

ר' פנחס היה איש אהוב מאד במקום מגוריו פאר ראקוויי, היה מוכר מאד בישיבת 'דרכי תורה' לשם היה מגיע רבות, הרב דוד בנדר ראש כולל בישיבת 'דרכי תורה' בפאר ראקוויי, סיפר כי ר' פנחס ז"ל היה ראשון המגיעים להתפלל, ואחרון העוזבים, ההתמדה שלו היתה עצומה ואגדית, והיה ממקימי מניין שחרית.

אתר 'לייקווד סקופ' מדווח, כי הוא שהה בפנסילבניה עם אשתו ובתו, וביום ראשון האחרון הוא נהרג בהתנגשות בין שני רכבים, מתנדבים מארגון 'מתעסקים' בלייקווד עמלו לוודא שכבוד המת נשמר בהליך שחרור גופתו להלוויה. ארגון 'אחיעזר' שמתנדביו שהו בסמוך למקום התאונה הגיעו למקום כדי לוודא שפינוי ההרוג מתבצע על פי כללי ההלכה.

אשתו, גולדה סולו, מוכרת מאד בפאר ראקוויי והיא אחת מעמודי התווך של הקהילה כולה, לפרנסתה עובדת ב'שערי תפילה' בלורנס. פטירת בעלה היא אבדה גדולה לקהילה החרדית בפאר ראקוויי, הלוויתו תצא היום בשעה 10:30 שעון מקומי בניו יורק.

יהי זכרו ברוך.

פנסילבניה ארה"ב תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד