י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התוקף עדיין חופשי

החסיד שהוכה לאור יום מסר עדות: חשב שהתעלף

חרדי בשנות השישים לחייו שהוכה לאור יום ברחובה של לונדון החרדית ואושפז כשהא מחוסר הכרה, מסר היום עדות לשוטר שהגיע לביתו עם שחרורו. מתברר כי משפחתו סברה תחילה כי התמוטט ברחוב בשל אירוע רפואי. עוד התברר בהמשך כי התוקף המוסלמי האנטישמי פגע באותו יום בארבע בני אדם | התוקף עדיין מסתובב חופשי

החסיד שהוכה לאור יום מסר עדות: חשב שהתעלף
הקרבן מוסר עדות צילום: השומרים סטמפורד היל

חרדי תושב לונדון, בן 64, הותקף באכזריות ביום רביעי האחרון על ידי מוסלמי אנטישמי שחלף על פניו ברחובה של שכונת סטמפורד היל החרדית. לאחר שאושפז בבית החולים עם חבלות בראשו ובקרסולו, הגיע שוטר משטרת לונדון לביתו כדי לגבות ממנו עדות.

הקרבן שחפץ להישאר בעילום שם מכיוון שהתוקף עדיין לא נתפס, אמר בראיון לתקשורת המקומית בלונדון, כי הוא איבד את הכרתו ושבר את קרסולו לאחר שספג אגרוף עוצמתי בפניו. משפחתו חשבה תחילה כי לקה באירוע לבבי או משהו דומה, עד שאחד מנכדיו בדק את מצלמת האבטחה של בית הכנסת הסמוך וגילה את הזוועה.

הקורבן אמר לערוץ ITV: "נכנסתי להלם עמוק, כאב נורא במשך שני הלילות הראשונים לאחר ששמעתי שמדובר בהתקפה למרות שלא ראיתי את התיעודים, המליצו לי שלא לראות, שחזרתי במוחי מה שאמרו לי שקרה, כאילו ראיתי את זה, זה היה סיוט" סיפר וציין כי הוא עדיין סובל מכאב פיזי ומאובדן הזיכרון.

במשטרה ציינו כי התוקף ביצע באותו יום ארבע תקיפות אנטישמיות בשכונת סטמפורד היל, כולל נגד בחור חסידי בן 14. למרות צילומים ברורים של החשוד, הוא עדיין לא נתפס כמעט שבוע לאחר מכן. אך המשטרה אומרת כי הם עושים את מירב המאמצים כדי לאתר את התוקף האכזר.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הקרבן בן ה-64 שצעד לתומו ברחובה של עיר, הוכה קשות ביום רביעי בשבוע שעבר על ידי מוסלמי אנטישמי שגרם לו לשבר בקרסול ולפגיעות בראשו. האיש הובהל לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. ומתברר כי התוקף היה מעורב בעוד שלושה מקרי תקיפה.

ארגון השומרים של סטמפורד היל פרסם את תיעודים מתקיפת בן ה-64 ובן ה-14, וביקש מכל מי שיש לו מידע, לפנות למשטרה על מנת להגיע לאיש שביצע את המעשים הנפשעים.

התוקף האנטישמי.

אנטישמיות בלונדון תקיפת חרדי סטמפורד היל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד