י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברקע השיחה המביכה

היועץ לשעבר של נפתלי בנט: "לך הביתה, מכרת את הנשמה שלך"

יועצו של בנט לא עוצר וממשיך להשמיע את דברי ביקורת חריפים כלפי הבוס לשעבר. בראיון אחרון אף הגדיל לעשות והצהיר כי לא היה מוכן לשמש כיועצו כיום. "הייתי אומר לו לך הביתה, עברת את כל הגבולות, מכרת את הנשמה שלך" | ומה דעתו על השיחה המביכה עם אבי הלוחם

היועץ לשעבר של נפתלי בנט: "לך הביתה, מכרת את הנשמה שלך"
נפתלי בנט/איתמר פליישמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/ערוץ 20

לאור השיחה המביכה שניהל ראש הממשלה ח"כ נפתלי בנט עם יוסי שמואלי, אביו של לוחם מג"ב שנפצע אנושות בגבול עזה, הועלה יועצו לשעבר של בנט, איתמר פליישמן, לראיון אצל נועם ‎פתחי ויותם זמרי ברדיו 'גלי ישראל' כדי לשמוע מהאיש שמכיר מקרוב כיצד נוהג בנט במצבים כאלה.

"אני מכיר את בנט, הוא רגיש למשפחות שכולות וראיתי את זה. בבסיס - זה הבנאדם", הודה פליישמן אך מיד הבהיר, "מה שקורה כרגע זה שהשיקולים של בנט שהוא מונע משיקולים שהוא לא מאמין בהם. יושבים בממשלה שלו אנשים שתומכים בפרעות על הגדר בעזה וסביר‏ להניח שגם תומכים בירי על בראל".

"הדבר השני", אמר היועץ לשעבר, "נפצע פה חייל באירוע מבצעי שהוא כישלון קיצוני, יממה שלמה -חוץ מציוץ מסכן בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה שזה לא שלו בכלל - שתיקה, גם הוא וגם הממשלה שלו".

בסיום הראיון שאל יותם זמרי את יועצו לשעבר של בנט, איתמר פליישמן: "אם היית היועץ של בנט, היית ממליץ לו עכשיו לבוא למיטת בראל בבית החולים?".

פליישמן השיב: "לא הייתי מוכן להיות היועץ שלו עכשיו". זמרי חידד את שאלתו: "היפותטית, לו היית יועצו בימים אלו". "הייתי אומר לו לך הביתה, עברת את כל הגבולות, מכרת את הנשמה שלך". השיב פליישמן בבטחה.

איתמר פליישמן שימש יועצו ודוברו של נפתלי בנט בראשית דרכו הפוליטית בשנת 2013. מאז הקמת הממשלה הנוכחית הוא לא חוסך במילים נגד האיש שלדבריו בגד בערכיו בשביל כס ראש הממשלה. "יש לי אפס כבוד אליו, הוא קוף כמו של מאפיה", אמר פליישמן באחד מראיונותיו התקיפים יותר, לפני חודשיים ב'ערוץ 12' אצל אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. האחרון לא נותר אדיש לדברים הקשים ותקף את פליישמן: "בושה וחרפה שאנשים כמוך גרים פה".

פליישמן המלומד תקשורתית לא נבהל מהביקורת ולא חזר בו מהדברים. "אני אזרח במדינה דמוקרטית ומותר לי לדבר על ראש ממשלה שבגד בעקרונות שלו. כשהייתי הדובר של בנט, ראיתי את הדברים שהוכוונו אליו בתקופתי. ראיתי מקרוב את מה שעבר עליו". סיכם.

איתמר פליישמן נפתלי בנט גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד