י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דעת תורה

ראש הישיבה: "הקורונה חזרה שוב לארץ, צריך לשמור על ההנחיות"

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין התייחס בשיחתו השבועית לגל הרביעי של הקורונה שהולך ומתפשט ל"ע בקרב אחינו בני ישראל. "מחלת הקורונה שוב התפשטה בארץ אז יש חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות" אמר ראש הישיבה לשומעי לקחו • צפו בדבריו

ראש הישיבה: "הקורונה חזרה שוב לארץ, צריך לשמור על ההנחיות"
הגר"ג אדלשטיין בשיעור בביתו צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

נשיא מועצת גדולי התורה, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מסר שיחה מיוחדת במעונו אמש (שלישי) וקרא לכל הציבור להתחזק שוב בציות לכללי הזהירות לאור התפשטות מגפת הקורונה בארץ שוב.

ראש הישיבה אמר כי ידוע שהמחלה התפשטה ומתפשטת שוב בארץ ישראל וחובה על כל אחד לשמור על כללי הבריאות כי בלי בריאות כל העבודת השם היא בלי שלמות. את הדברים אמר בשיחתו השבועית לאברכים ובחורים שמסר במעונו.

ואלו הם דבריו המלאים של ראש הישיבה: "כידוע שוב מחלת הקורונה שוב התפשטה בארץ, וזה דבר מסוכן לבריאות, אז צריך לדעת שיש חיוב גמור לקיים את כל כללי הזהירות, להיזהר עם כל האמצעים הידועים להיזהר שלא להידבק, זה מחלה שהתפשטה ומתפשטת מאד, כך שמעתי, וכך ידוע".

הוא שב והזהיר: "זה חיוב שמירת הבריאות, ונשמרתם מאד לנפשותיכם, שמירת הבריאות אדם צריך להיות בריא כי אם הוא לא בריא בלי בריאות אז כל עבודת השם היא לא בשלמות, אז חייבים מאד להקפיד על כל כללי הזהירות הידועים איך להינצל מהמחלה הזאת".

הגרי''ג אדלשטיין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד