י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"

הגר"ח קנייבסקי: "מורה ומחנכת שלא התחסנו - שלא יבואו ללמד"

אמש עלה ממונה הקורונה פרופסור סלמן זרקא למעונו של מרן שר התורה בבני ברק ושמע מפיו דברים חריפים על החובה ליטול את החיסונים | במהלך הפגישה אמר הגר"ח כי על מנהלי המוסדות בציבור החרדי, להשעות מתפקידם כל מלמד ומחנכת שחששו ובחרו שלא לקחת את החיסון 

הגר"ח קנייבסקי: "מורה ומחנכת שלא התחסנו - שלא יבואו ללמד"
זרקא בבית הגר"ח צילום: משרד הבריאות

בפגישה שנערכה אמש עם ממונה הקורונה פרופ׳ סלמן זרקא, הורה הגר"ח קנייבסקי למנהלי המוסדות בציבור החרדי להשעות כל מורה ומחנכת שלא התחסנו, ואמר "שלא יבואו ללמד".

ממונה הקורונה פרופ׳ זרקא ביקר אמש במעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א בעקבות גל התחלואה הגואה בציבור החרדי. הגר"ח הדגיש ואמר כי על כל אדם להשתדל להישמר בכל דרך שלא להדביק ולהידבק מדין "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" ולהקפיד על הנחיות הבריאות.

פרופ׳ זרקא ביקש את ברכת מרן שר התורה להצלחת מבצע החיסונים במוסדות החינוך, וכן שיקרא למבוגרים להתחסן במנה השלישית. הרב אמר כי החיסונים הם "סיעתא דשמיא" ויש ליטול אותם על מנת למנוע ביטול תורה וחולי.

פרופ׳ זרקא סיפר לרב כי שימש כמנהל בי"ח זיו בעת האסון במירון לשם פונו פצועים והרב הודה לו על הצלת החיים לה היה שותף. פרופ' סלמן זרקא הביע דאגה מהעובדה שחלק מצוותי ההוראה במגזר החרדי טרם התחסן, בעיקר בבתי הספר שם לומדים ילדים שאינם בגיל החיסון ועלולים להדביק את המורים ולגרום לתחלואה. הגר"ח פסק כי הדבר אסור וחובה על אנשי ונשות החינוך להתחסן. הגר"ח קנייבסקי הוסיף וקבע כי על המנהלים להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו.

סלמאן זרקא חיסון לקורונה הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד