י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לחיי השינויים הקטנים"

העיתונאי עוקץ את נתניהו ומחמיא לבנט: "אוירה הרבה יותר נינוחה"

עיתונאי 'ידעות אחרונות' נחום ברנע שיתף את חוויותיו מהטיסה הראשונה המדינית של בנט כראש הממשלה, וכתב שהחוויה הרבה יותר טובה מאשר עם נתניהו, קודמו בתפקיד | הוא סיפר על המטוס הגדול: "נתניהו לא רצה"

העיתונאי עוקץ את נתניהו ומחמיא לבנט: "אוירה הרבה יותר נינוחה"
נפתלי בנט יוצא לביקור מדיני ראשון לוושינגטון צילום: אבי אוחיון /לע"מ

לקראת הפגישה הראשונה בין בנט לביידן, העיתונאי נחום ברנע מ'ידיעות אחרונות סיפר על תחושותיו מהנסיעה המדינית הראשונה של ראש הממשלה החדש.

ברנע טען שהטיסה עם בנט הרבה יותר רגועה מאשר של נתניהו, קודמו בתפקיד ראש הממשלה. הוא סיפר על המטוס הגדול שהוקצה כדי לחסוך בכסף, שנתניהו לא היה מעוניין בו כיוון שלא היה מרוצה מהעיצוב במחלקה שלו.

"טינה, פרנויה, מניפולציה, זאת הייתה האווירה. לפעמים חשתי שבקסבה של שכם נעים יותר", סיפר על הטיסות המדיניות בעבר עם יו"ר האופוזיציה הנוכחי.

"בדרכו למטוס 'אל על' עבר בנט על פני המטוס שרכש נתניהו, וחונה כרגע בקצה נתב"ג, פיל כחול־לבן", כתב ברנע, "ההוצאות עליו עד היום מגרדות את מיליארד השקל, תג המחיר של שיגעון גדלות. אל על הקצתה את המטוס הגדול".

"נתניהו לא רצה, בגלל מראית העין ובגלל הדרישות לעיצוב מחדש של המחלקה בה ישב. בדרימליינר שהטיס את בנט האווירה הרבה יותר נינוחה – בינתיים. לחיי השינויים הקטנים", עקץ.

ביבי נתניהו נפתלי בנט נחום ברנע טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד