י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בנו של המשגיח

טרגדיה בבני ברק: הר"מ נפטר מהמחלה הקשה

בשורה קשה מבני ברק: הרב הגאון רבי אהרן רוט זצ"ל ר"מ בישיבת 'דברי מרדכי' לצעירים בעיר נפטר מהמחלה הקשה בגיל 50. בנו של הגר"א רוט זצ"ל המשגיח של בית שמעיה וחתן הרב שמואל מאיר מייסד סמינר מאיר. מסע הלוויה היום מבני ברק

טרגדיה בבני ברק: הר"מ נפטר מהמחלה הקשה
הרה"ג רבי אהרן רוט זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו האברך החשוב הרה"ג רבי אהרן רוט זצ"ל ר"מ בישיבת 'דברי מרדכי' בבני ברק והוא בן 50 בפטירתו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב רוט חלה ל"ע במחלה הקשה בחודש אדר לפני כשנה וחצי. שם גילו אצלו גידול בריאות ולאחרונה התפשט לכבד בהוראת שר התורה הגר"ח קנייבסקי הוסיפו לו את השם רפאל ורבים התפללו לרפואת רבי רפאל אהרן בן שושנה אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

רבי אהרן זצ"ל נולד בה' סיון תשל"א לאביו הגאון הצדיק רבי אליהו רוט זצ"ל משגיח ישיבת 'בית שמעיה' בבני ברק שנפטר לבית עולמו בחודש טבת תשע"ג ולאמו מרת שושנה שתחי'. בבית הגדול של הוריו גדל והתחנך ומקטנותו שקד על התורה והעבודה. 

היה מהבחורים החשובים של ישיבת תפרח שם קנה את תורתו מרבותיו ראשי הישיבה. בהגיעו לפרקו נלקח לחתן אצל הרה"ג ר' שמואל מאיר מנהל ומייסד הסמינר הרב מאיר בבני ברק. 

לאחר נישואיו נכנס ללמוד בהיכל הכולל הגדול 'בית הלל' בבני ברק של הגאון רבי יוסף מן שם מונה מאוחר יותר לשמש כר"מ בישיבת 'דברי מרדכי' שע"י הכולל והרביץ תורה במסירות נפלאה

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי ר' אהרן כל חייו ישב ולמד בהתמדה עצומה שאין בנמצא כמעט, מעולם הוא לא דיבר לשון הרע ולא רע על אף אחד, היה עניו שלא החזיק מעצמו כלל.  

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים ונכדים ובתוכם ילדים יתומים שטרם זכה להוביל לחופה, ביניהם את בניו מישיבות 'רינה של תורה' ישיבת הגר"מ שטרנבוך ובנו בן ה-12 מת"ת באר יהושע. 

אמו מרת שושנה, אחיו, הרבנים הגאונים רבי בן ציון, ורבי נחמיה ר"מ בישיבת 'אהל תורה'; גיסיו: הרב אליעזר יששכר דויטש, הרב רפאל שטינהרטר, הרב משה קליין, והרב חיים דב ברגר.

מסע הלוויה היום בשעה 15:00 בצהריים מכולל 'בית הלל' ברחוב דמשק אליעזר בבני ברק לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בית שמעיה ישיבת דברי מרדכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד