י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סערה בתקשורת

הערוץ בירך על מותו של הח"כ: "באבוד רשעים רינה"

לאחר הידיעה על מותו של חבר הכנסת סעיד אלחרומי מסיעת רע"מ, 'ערוץ 20' פרסם כתבה באתר - ובו בירכו על לכתו וכינו אותו "תומך טרור" | בתקשורת תקפו: "פשיסטים שאינם ראויים לתגובה" | לאחר מכן, התנצלו והבהירו: "הערוץ מסתייג נחרצות מהאמור"

הערוץ בירך על מותו של הח"כ: "באבוד רשעים רינה"
סעיד אלחרומי צילום: דוברות הכנסת

"הסתה גזענית פרועה": היום (רביעי) ב'ערוץ 20' עוררו סערה כשבכתבה שפרסמו על מותו של הח"כ מרע"מ, הם בירכו על כך וכינו אותו תומך טרור.

הערוץ פרסם ידיעה על מותו של חבר הכנסת סעיד אלחרומי מרע"מ, ובכותרת משנה כינו אותו: "תומך טרור". לאחר מכן, בתחילת הכתבה, הם הביעו שמחה על לכתו: "באבוד רשעים רינה", ציטטו מספר משלי.

יו"ר סיעת רע"מ, תקף את כתבי הערוץ: "פשיסטים שאינם ראויים לתגובה". החזית להגנת הדמוקרטיה פנתה היום בתלונה דחופה כנגד הערוץ: "כינויו של יו"ר ועדת הפנים של הכנסת 'תומך טרור' והשימוש בפסוק 'באבוד רשעים רינה' על מותו של חבר כנסת בישראל היא הסתה גזענית פרועה, חילול כבוד המת ופגיעה במשפחתו וקהילתו".

‏בערוץ הבינו את הטעות, התנצלו ומחקו את הידיעה: "מבקשים להבהיר כי הידיעה שהוצאה היום בעניין מותו המצער של חבר הכנסת סעיד אלחרומי הייתה על דעתו של הכתב ושלו בלבד. הערוץ מסתייג נחרצות מהאמור בה. ערוץ 20 מביע צער על מותו של ח״כ אלחרומי ושולח את תנחומיו למשפחתו וקרוביו".

ערוץ 20 סעיד אלחרומי מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד