י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גבוה ב-400% מיום קיץ רגיל

אלקטרה מציגה נתוני שיא: ביקוש ל- 8000 מזגנים ביום

מנתונים שפרסמה החברה עולה כי בכל יום נכנסות אלפי שיחות למוקד החברה לצורך רכישת מזגן

אלקטרה מציגה נתוני שיא: ביקוש ל- 8000 מזגנים ביום
מזגן אלקטרה צילום: מתוך אתר החברה

חברת אלקטרה מיזוג מפרסמת כי היא חווה ביקושי שיא למזגנים בימים האחרונים: לא פחות מ-8000 בקשות לרכישת מזגנים כל יום (עליה של 400% מיום קיץ רגיל) וכ-4000 שיחות נכנסות למוקד החברה בנוגע לרכישות מזגנים.

עוד עולה מהנתונים כי אזור המרכז - גוש דן והשרון - הוא האזור המוביל ברכישת מזגנים – 45%, כאשר בתל אביב לבדה נרשמים 10% מהביקושים. צפון הארץ עם 20% ביקוש, דרום הארץ עם 15%, ירושלים וסביבתה עומדת על 10% ביקוש וערי השפלה עם 10% גם כן.

הביקוש הגובר למזגנים מתקיים על רקע הנתונים על כך שהטמפרטורה הממוצעת בישראל עלתה בכ-1.4 מעלות משנת ב-70 השנים האחרונות והיא צפויה לעלות בעוד מעלה אחת לפחות תוך 30 שנה, כאשר העלייה מורגשת במיוחד כמובן בעונת הקיץ.

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג: "חברת אלקטרה מיזוג אוויר חווה ימים של שבירת שיאים ברכישות מזגנים. גל השרב הקיצוני שפקד אותנו יצר ביקושים גבוהים מאוד לרכישת מזגנים בבתים ובמשרדים. הקיץ הישראלי, שהולך והופך חם יותר, הצלחת החברה והביקוש ההולך וגדל למוצריה, מביא אותנו לשיא חדש ברכישת מזגנים – למעלה מ-8,000 מזגנים ביום, עלייה של 400% מימי קיץ רגילים. אנו פועלים בכל הכוח וערוכים לקראת גל השרב, עם אספקה מיידית של המזגנים ושירות מהיר ואיכותי לכל לקוחותינו".

אלקטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד