י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"חמאסניקית"

סמוטריץ': זו השותפה החדשה בקואליציה של בנט

בעקבות מותו של סעיד אלחרומי מרע"מ, מי שתמלא את מקומו מטעם המפלגה היא אימאן ח'טיב יאסין שקראה, בין היתר, למשטרה "ברברית" | יו"ר 'הציונות הדתית' תקף את הממשלה: "בה ובבוחריה האנטי ציונים תהיה מדינת ישראל תלויה"

סמוטריץ': זו השותפה החדשה בקואליציה של בנט
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש90

לקראת השבעתה כחברת כנסת, היום (רביעי) יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תקף את כניסתה אימאן ח'טיב יאסין מרע"מ לקואליציה, והזכיר דברים שאמרה בעבר.

סמוטריץ' התייחס לסרטון של יאסין בו היא נראית עומדת בהר-הבית וטוענת שהוא שייך רק למוסלמים. בסרטון היא מבקשת שכוחות משטרת "הכיבוש" ישותקו.

"מפה, חצר מסגד אל-אקצא, המקום המוקדש, הטהור והמכובד - הגענו כדי להתפלל לריבון העולמים, להגיד שהבית הזה הוא רכוש בלעדי לאסלאם ולמוסלמים", אמרה יאסין בהר-בית, "ישותקו ידי המשטרה הברברית, הגזענית ומשטרת הכיבוש".

סמוטריץ' מציג אותה כתומכת טרור החברה בקואליציה. כאשר גם חבר הכנסת עמיחי שיקלי תקף את יאסין וכינה אותה פעילת ארגון הטרור שברצועת עזה.

יו"ר 'הציונות הדתית' צייץ: ‏"זו השותפה החדשה בקואליציה של בנט. בה ובחבריה תומכי הטרור האנטי ציוניים תהיה מדינת ישראל תלויה עד שנצליח להחליף בעזרת השם את הממשלה הרעה הזו". גם שיקלי תקף: "‏‎‎חמאסניקית מלא מלא".

קרדיט תרגום דבריה של יאסין: אסף גיבור

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט מפלגת רע"מ עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד