כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תומך נלהב של אובמה

האיש הגבוה בארה"ב הלך לעולמו בגיל 38

יליד אוקראינה שהיגר לארצות הברית בשל בעיות רפואיות שנגרמו בשל גדילתו הנדירה לגובה שני מטרים ו-34 סנטימטרים הלך לעולמו בגיל 38 בלבד ממחלת לב | הוא נחשב לתומך נלהב של הנשיא לשעבר אובמה

האיש הגבוה בארה"ב הלך לעולמו בגיל 38
בית חולים צילום: David Cohen/Flash90

אזרח אמריקני אשר הפך למפורסם בשל גובהו הנדיר, מת ממחלות לב והוא בן 38 בלבד. איגור וובקובינסקי, נחשב היה לאיש הגבוה ביותר בארצות הברית.

סבטלנה, אמו של וובקובינסקי שהיגר מאוקראינה לארה"ב בשנת 1989 והתגורר במדינת מינסוטה סיפרה על מותו ביום שישי האחרון בדף הפייסבוק שלה. סיבת הגירתו היתה בעיות רפואיות מהן סבל בשל הגדילה הנדירה שלו שטיפל בהן בארה"ב.

הוא נחשב לאיש הגבוה ביותר בארה"ב שהתנשא לגובה 2.34 מטרים והגדילה גרמה לו בעיות רפואיות רבות, בסופו של דבר הוא נשאר ברוצ'סטר שבמינסוטה.

אחיו הבכור, אולה, סיפר כי איגור היה סלב כשהגיע מאוקראינה, בגלל גודלו. הוא אמר שאחיו "היה מעדיף לחיות חיים רגילים מאשר להיות מפורסם".

וובקובינסקי הופיע בתוכניות טלוויזיה לאחר שהנשיא לשעבר ברק אובמה פנה אליו במהלך עצרת פוליטית בשנת 2009, כאשר הנשיא הבחין בו ליד הבמה כשהוא לבוש חולצת טריקו שעליה נכתב "התומך הגדול ביותר של אובמה בעולם".

כשהיה בן 27, וובקובינסקי נסע לעיר ניו יורק והוכרז כאדם החי הגבוה ביותר באמריקה על ידי שופט שיאי גינס. הוא הגיש בשנת 2012 בקשה לכיסוי עלות של 16,000$ עבור נעליים המיוצרות במיוחד עבורו שלא יגרמו לו לכאבים משתקים. לאחר קמפיין גיוס המונים, אלפים תרמו יותר מכפול ממה שהוא היה צריך. וחברת 'ריבוק' התנדבה לספק לו את הנעליים המותאמות אישית למידתו בחינם.

ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד