י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"קורע לב"

תינוק מתחת לגיל שנה מת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה

גורמים רשמיים בלואיזיאנה פרסמו כי תינוק מת כתוצאה מהידבקות בנגיף קורונה במדינה, עוד לפני שהגיע ליום הולדתו הראשון. כך דיווחו גורמי הבריאות במדינה ביום רביעי האחרון

תינוק מתחת לגיל שנה מת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

מקרה ראשון בעולם: משרד הבריאות בלואיזיאנה פרסם בשבוע שעבר כי תינוק כבן פחות משנה מת לאחר שנדבק בנגיף.

איש משרד הבריאות שדיווח על המקרה המצער, לא חשף את שם התינוק או גילו המדויק, אך פרסם כי מהנתונים שבידיהם עולה כי מדובר במותו הראשון של תינוק הקשור לנגיף הקורונה במדינה מזה שישה חודשים ומקרה ראשון של פעוט שמת בגיל כל כך צעיר.

"כל מוות מקורונה בלואיזיאנה כואב הלב, אבל אובדנו של ילד כל כך צעיר, שעדיין לא היה יכול להתחסן, הוא טרגי ותזכורת בולטת לנסיבות הקשות בהן אנו נמצאים ברחבי לואיזיאנה", כך אמר המושל ג'ון בל אדוארדס בהצהרה.

31 אחוז מהמקרים החדשים שדיווחה המדינה ביום רביעי היו אצל אנשים מתחת לגיל 18, כאשר 63 ילדים אושפזו במרכזי בריאות רק בשבוע האחרון, כך אמרו גורמי בריאות המדינה.

לפחות 11 ילדים מתו מנגיף הקורונה מאז תחילת המגיפה, נמסר ממשרד הבריאות. שר הבריאות במדינה, ג'וזף קנטר, כינה את מותו של התינוק "קורע לב", והזכיר לתושבים שהתחסנות היא הדרך הטובה ביותר להגן מפני הנגיף. "הדרך הטובה ביותר להגן על עצמנו, יקירינו וילדינו הצעירים שאינם יכולים לקבל את החיסון היא להתחסן בעצמנו וללבוש מסכה. זה כל כך פשוט" אמר קנטר.

לואיזיאנה היא המדינה, בעלת אחוזי החיסונים הנמוכים ביותר, עם מספר מקרי המוות הגבוה ביותר מאז הגל הראשון באביב 2020, רוב מקרי המוות הם אנשים שטרם התחסנו במלואם. בלואיזיאנה 12,226 מקרי מוות הקשורים לקורונה.

קורונה מוות תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד