כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי הפגישה עם ביידן

בנט המריא מוושינגטון: "השגנו את כל המטרות, נפעל בעזה לפי האינטרס"

עם המראתו בדרך חזרה לישראל, התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לפגישה המדינית שקיים עם נשיא ארצות הברית: "בין הנשיא לביני נוצר קשר ישיר ואישי, קשר שמושתת על אמון" | על ההסלמה מול רצועת עזה: "נפעל לפי האינטרס שלנו. מבחינתי הכתובת הייתה ונשארה חמאס"

בנט המריא מוושינגטון: "השגנו את כל המטרות, נפעל בעזה לפי האינטרס"
בנט בעלייה למטוס צילום: אבי אוחיון/לע"מ

אחרי שנפגש עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ראש הממשלה נפתלי בנט המריא הבוקר (ראשון, שעון ישראל) בחזרה לארץ. עוד קודם העלייה למטוס התייחס בנט לפגישה עם הנשיא האמריקאי אותה הגדיר כ"חמה מאוד ומועילה"

"מיד נמריא חזרה לארץ אחרי ביקור עבודה מוצלח בוושינגטון, ששיאו פגישה עם הנשיא ביידן", אמר בנט בהצהרה לתקשורת קודם העלייה למטוס. "הפגישה הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. בין הנשיא ביידן לביני נוצר קשר ישיר ואישי, קשר שמושתת על אמון".

לדברי בנט, ישראל השיגה את המטרות במהלך הביקור. "אנחנו השגנו את כל המטרות שהצבנו לביקור ואף מעבר לכך", אמר. "סיכמנו עם האמריקאים על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת המרוץ האיראני לגרעין. אנחנו עשינו צעד משמעותי בהצטיידות ובניין הכוח הישראלי"

בנושא הוויזות לנוסעים ישראלים לארצות הברית, אמר ראש הממשלה בנט: "התקדמנו גם בנושא שמעסיק הרבה מאוד ישראלים - הפטור מוויזה וכניסה לארה"ב. כמו ששמעתם, לראשונה הנשיא ביידן הורה להתקדם ולסגור את העניין במהירות האפשרית"

בנט הוסיף: "אני רוצה להודות לנשיא ביידן על קבלת פנים חמה מאוד, ועכשיו אנחנו צריכים לנסוע הביתה".

ראש הממשלה התייחס גם למתיחות החדשה ברצועת עזה: "במהלך הלילה צה"ל תקף בעזה בתגובה להפרחת הבלונים. כמו שכבר אמרתי, אנחנו נפעל בעזה לפי האינטרס שלנו. מבחינתי הכתובת הייתה ונשארה חמאס".

נפתלי בנט ביידן ארצות הברית עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד