כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברוך דיין האמת

בני ברק: הרב דב גרסטנזנג ז"ל הלך לעולמו

הרב דב גרסטנזנג ז"ל מדמויות העיר בני ברק של פעם שהיה מארח תדיר בביתו את גיסו הגאון רבי משה סולובייצ'יק זצ"ל משווייץ | הלוויתו היום בצהריים בבני ברק 

בני ברק: הרב דב גרסטנזנג ז"ל הלך לעולמו
הרב דב גרסטנזנג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אמש (מוצאי שבת קודש) סמוך לחצות לילה הלך לעולמו בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הרב דב גרסטנזנג ז"ל מדמויות העיר בני ברק של פעם שנפטר לבית עולמו בגיל 88 לאחר שנחלש בשנים האחרונות. 

המנוח היה יליד קופנהגן נולד בל' שבט תרצ"ג לאביו הרב אברהם ז"ל ולאמו מרת רבקה ע"ה.

נישא לרעייתו ממשפחת נוימן משוויץ. היה גיסו של הגאון רבי משה סולובייצ'יק זצ"ל משווייץ (הנשים אחיות) כשהיה בא לארץ הקודש היה ישן אצלו בביתו והיו גדולי הדור וראשי הישיבות באים לביתו לפגוש בגיס הגדול.

משם היה לו קשר עם הרבה מגדולי התורה. קשר מיוחד היה לו עם מרן הגראי"ל שטינמן זצ"ל שזכרו עוד מתקופת שוויץ ותמיד היה מקבלו בסבר פנים מיוחד.

בבני ברק היה מחשובי המתפללים בכולל וואלוז'ין ברחוב נחמיה הסמוך לביתו, ר' דב היה ידיד אמת לשכנו לבניין הגאון רבי יונה זלושינסקי מר"י פוניבז' עמו היה משוחח רבות והיה איתו בקשר של תורה. הגר"י היה עולה לביתו לבקרו מידי תקופה.

כשהיו נכדיו באים לבקרו דיבר עימם הרבה בדברי תורה. כן היה מארח בביתו נכדי אחיותיו מאנגליה שהיו לומדים בארה"ק.

היה יהודי של פעם עם ניחוח ישן, כשיצא לפנסיה מיד חזר ללימודיו בחברותות מידי יום. 

הותיר אחריו שני בנים ושתי בנות, הבן הרב שמעון משיכון ה' הבן הרב אברהם יצחק מרמת אהרן מרבני כולל הרב מנדל וכולל 'מורשה ודעת', חתנו הרב שלמה בר מבני ברק, חתן הרב אברהם דיסלדורף מרבני כולל בית הלל נכדים ונינים ת"ח ההולכים בדרך הישר.

הלוויתו היום ראשון בשעה 12:00 בצהריים מביתו ברחוב נחמיה 6 בבני ברק לבית העלמין סגולה בפתח תקווה שם ייטמן לצד רעייתו ע"ה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד