ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
אימה בלונדון

עורך דין מואשם בהזרקת 'חומר' למזון בסופרמרקטים

עורך דין בריטי מואשם כי הזריק חומר לא ידוע, דמוי דם למאכלים שונים בשלושה סופרמרקטים במערב לונדון. הוא יישאר במעצר עד לפתיחת משפטו בעוד חודש. בינתיים המאכלים נארזו ונשלחו לבדיקה כימית בכדי להבין במה מדובר. הצרכנים שרכשו באותן שעות, נקראו שלא לצרוך את המצרכים

עורך דין מואשם בהזרקת 'חומר' למזון בסופרמרקטים
אילוסטרציה צילום: unsplash

לואיי אל ראריב, בן ה-37, עורך דין מפולהאם שבבריטניה, נכנס בסביבות השעה 19:30 ביום רביעי האחרון עם מזרקים מלאים בנוזל שנראה כמו דם והזריק למוצרי מזון בשלושה סופרמרקטים.

לפי התובעת ג'ניפר גרלנד, עורך הדין מואשם שהזריק בשלושה סופרמרקטים שונים. כמו כן הוא מואשם בניפוץ ביצים ללא סיבה. התוכן או הרכיב המדויק של הנוזל דמוי דם, עדיין לא ידוע. המשטרה המליצה ללקוחות שרכשו מוצרים בשלושת החנויות באותן שעות שלא לצרוך אותם ולהשליכם. הרשתות מצידן הורידו את הפריטים הללו מהמדפים.

שוטרים ופקחי מזון נראו באותן רשתות, אורזים אריזות בשר לשקיות, עם התווית 'מסוכן בריאותית' שנשלחו לבדיקה כימית. פריטי המזון שנפגעו הם בשר מעובד ומוצרים המיועדים לחימום במיקרוגל.

כרגע לא ידוע כמה פריטים ניזוקו ומה מכיל החומר שהזריק הנאשם. החקירה נמשכת כדי לקבוע אם עסקים אחרים באזור נפגעו גם הם באירוע. עוה"ד לואיי אל ראריב הובא להארכת מעצר, והוא יישאר בו עד להופעתו בבית המשפט ב-24 בספטמבר. האיש מתגורר בסמוך לחנויות הללו ומואשם בזיהום מזון. הוא לא הגיש כתב הגנה במהלך דיון מקדים בבית משפט השלום בווסטמינסטר.

זריקה דם הרעלת מזון לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד