כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
במגוון נושאים

בתוך שעתיים: מאות תושבי ירושלים שוחחו עם ראש העיר וסגניו

במסגרת פרויקט 'ישיר לבכיר' שערכה עיריית ירושלים, השיבו ראש העיר משה ליאון וסגניו לשאלות התושבים בנושא פתיחת שנת הלימודים בעיר. בתוך שעתיים ניתנו מאות תשובות במגוון נושאים, לשביעות רצון התושבים. ראש העיר משה ליאון: "אחד הערבים המרגשים - לפגוש אוזן באוזן את התושבים היקרים"

בתוך שעתיים: מאות תושבי ירושלים שוחחו עם ראש העיר וסגניו
ראש העיר ליאון בשיחות עם התושבים צילום: באדיבות המצלם

עם הודעת העירייה על פתיחת מיזם 'ישיר לבכיר' ביום ראשון אחר הצהריים, התקשרו תושבים רבים למוקד 106 וביקשו לשוחח עם ראש העיר, עם הסגנים או עם הצוות המקצועי. המרכזייה הפנתה את השאלות באופן אוטומטי לפי קטגוריות, ובכירי העירייה שישבו ליד הטלפונים קיבלו את השאלות ונדרשו להשיב תשובות מידיות.

השאלות עסקו במגוון נושאים סביב פתיחת שנת הלימודים. הצוות הבכיר ובראשו מנכ"ל העירייה והנהלת מנהל החינוך היו מוכנים ודרוכים לכל שאלה או פניה וידעו להשיב לפונים תשובה ברורה או לחילופין להפנות אותם לכתובת הרלוונטית בעירייה.

לצד ראש העיר משה ליאון ישבו סגניו ישראל קלרמן מחזיק תיק משאבי חינוך ואברהם בצלאל מחזיק תיק חינוך חרדי, שהשיבו במיוחד על שאלות המגזר החרדי בנושאי חינוך, כיתות לימוד, בתי ספר, קורונה, בדיקות, חיסונים ועוד מגוון רחב של נושאים.

בסיום המבצע המוצלח, נרשמו במערכת כמה מאות פניו שנענו על ידי ראש העיר וסגניו, לשביעות רצון התושבים.

ראש העיר משה ליאון אמר: "בשבילי זה אחד הערבים המרגשים - לפגוש אוזן באוזן את התושבים היקרים, לשמוע אותם, להקשיב, לתת תשובות, וגם ללמוד מהם. עיריית ירושלים תמשיך להיות מופת של שירות לתושב".

סגן ראש העיר ישראל קלרמן הביע שביעת רצון מהצלחת המיזם בפרט במגזר החרדי: "זכינו לתת שירות פרטני לכל תושב ותושב, בלי להטריח אף אחד, ישירות דרך הטלפון. אשמח מאוד שנקיים מיזמים כאלו יותר ויותר".

סגן ראש העיר אברהם בצלאל יצא אף הוא מעודד מהמהלך וסיפר כי "לצד השאלות והפניות קיבלנו גם לא מעט טלפונים של הכרת תודה. תושבים שביקשו להודות על כיתות חדשות, על מוסד לימוד משופץ, על השקעה בגינון או בתחומים אחרים. זה מחמם את הלב, ונותן כח להמשיך בעשייה".

לאור הצלחת המבצע, אמרו בעירייה כי כבר בקרוב יעדכנו על תאריך נוסף שבו יוכלו התושבים להתקשר למוקד העירוני ולפנות באמצעותו ישירות לבכירי העירייה בנושא מסוים שיוחלט מראש ולקבל עליו מענה פרטני.

משה ליאון ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד