י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"עבודה של שנים - לטמיון"

סמוטריץ' תוקף: בנט מחזיר את אבו-מאזן לקדמת הבמה

לאחר ששר הביטחון בני גנץ נפגש הלילה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן, יו"ר 'הציונות הדתית' תוקף את ראש הממשלה: "הניסיונות שלו ושל אנשיו להסתיר את האמת לא יצליחו" | הוא טוען שהמפגש מחזיר את התהליך המדיני לחיים

סמוטריץ' תוקף: בנט מחזיר את אבו-מאזן לקדמת הבמה
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

למרות הבטחתו שהסטטוס-קוו יישאר על כנו, היום (שני) בימין טוענים שבגלל ראש הממשלה נפתלי בנט - התהליך המדיני חוזר לשיח, כשיו"ר 'הרשות הפלסטינית' חוזר לקדמת הבמה העולמית.

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התייחס לפגישה אמש של שר הביטחון בני גנץ עם אבו-מאזן וטען שבנט וממשלתו מזמינים לחץ ממדינות העולם לנסיגות וויתורים מחלקים בארץ. בנוסף, הוא תוקף את ראש הממשלה על כך שהוא מעניק גיבוי לשר הביטחון.

"הניסיונות של בנט ואנשיו להמעיט בחומרת המפגש והשלכותיו לא יצליחו להסתיר את האמת", צייץ מחשבון הטוויטר שלו. "אחרי שנים שבהן הימין הפך את אבו-מאזן ללא רלוונטי בשדה המדיני, ובמאמצים כבירים חנק למוות לאיטה את אופציית המדינה הפלשתינית והוריד אותה מהשולחן".

סמוטריץ' טען: "ממשלת בנט מחזירה את אבו-מאזן לקדמת הבמה כשחקן במגרש הבינלאומי, מנשימה אותו מלאכותית, מחזירה לחיים את התהליך המדיני ומזמינה לחץ בינלאומי לכניעה ונסיגות ולחלוקת הארץ".

"למרבה הצער בנט הוכיח שאין לו קווים אדומים בדרך לשרידותו הפוליטית בממשלת השמאל עם תומכי הטרור שהוא הקים ומכאן הגיבוי שהוא מעניק וימשיך להעניק לגנץ", תקף.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט אבו מאזן תהליך מדיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד