י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
היענות בעולם כולו

בשל הביקוש האדיר: נוספו עוד ימים ספורים לזכות בשטר השותפות הנדיר

בהנהלת 'קופת העיר' מודיעים כי הם מרחיבים את הימים בהם ניתן יהיה לזכות בשטר השותפות ההיסטורי בתורתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א זאת לאור הביקוש העצום בעולם כולו. תרמו כעת לאלפי ה''עוללים'' המבקשים ללחם ותזכו בשטר, בתפילה ובגזירה ההיסטורית • אל תחמיצו

בשל הביקוש האדיר: נוספו עוד ימים ספורים לזכות בשטר השותפות הנדיר
שטר שותפות עם הגר"ח צילום: יח"צ

בזמן שהמוני בית ישראל מתכוננים נרגשות לקראת הימים הנוראים וחגי תשרי, במשפחות רבות יושבים בבית ולא יודעים מה יילד יום. העתיד לוט בערפל, המצב הכלכלי בכי רע. המקרר בבית כמעט ריק לחלוטין ואל מול עיניהם הכלות של ההורים ניצבים הילדים ובמבט מתחנן - שואלים ללחם.

עזרו ליתומים במצוקתם ותזכו לשטר השותפות הנדיר>>

הסיטואציה נשמעת מעט כלקוחה מעולם אחר, אך ממש לא, במצב הנוראי הזה שרויים 13,000 ילדים ''עוללים'' המבקשים לחם, שזועקים לעזרה, מתחננים. מצבם הכלכלי של הוריהם לא נותן להם מנוח, והם, נפשם העדינה נקרעת מבפנים. תנסו לדמיין ילד רעב שמבקש אוכל אך לא ממש יש משהו בנמצא. נורא ואיום.

מצוקתם וזעקתם של אלפי ה''עוללים'' הגיעה עד לשולחנו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר יצא בהוראה חסרת תקדים לפיה התורמים שיעמדו לימין הילדים הללו, לימין המשפחות קשות היום הללו יזכו לקבל שטר שותפות בתורתו חתומה בכתב יד קודשו.

יש לכם קצה הבנה מה המשמעות של זה? זה אירוע היסטורי וחסר תקדים לכל דבר. התורמים יזכו להיות שותפים לכל דבר ועניין בתורתו האינסופית של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר כל רז לא אניס ליה. התורמים בעצם יזכו לקבל חלקים בכל התורה כולה שמונחת כקופסא בראשו של מרן שר התורה שליט''א.

מאז שיצאו ב'קופת העיר' עם הבשורה ההיסטורית הזו, רבבות החלו לפנות למוקדים במטרה לעזור ל''עוללים'' ולזכות בשטר השותפות הנדיר. כעת, בעקבות העומס החריג על מוקדי 'קופת העיר' הוחלט בהנהלה להרחיב את ימי ההצטרפות לעוד ימים בודדים, כך שאם אתם קוראים כעת את הנכתב חושו ומהרו לרכוש את שטר השותפות הנדיר וההיסטורי הזה, שכמותו טרם נראה.

כעת זהו בהחלט הימים האחרונים אשר ניתן לזכות בשטר השותפות הנדיר הזה, כעת זה ממש הימים האחרונים שניתן לזכות לתפילתו ולגיזרתו ההיסטורית של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר גזר כי התורמים יזכו ל''פרנסה ברווח''. מהרו להצטרף כבר עכשיו בטרם תפספסו את ההזדמנות הנדירה הזו.

עזרו ליתומים במצוקתם ותזכו לשטר השותפות הנדיר>>

שטר הגר"ח קנייבסקי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד