י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד

דרמה: שודדי הבנק קשרו בני ערובה למכוניות המילוט

לא יאומן: שודדי בנק בברזיל קשרו בני ערובה למכוניות מילוט והצעידו אותם ברחוב כדי שישמשו מגנים אנושיים. צפו בתיעוד מרגעי הדרמה ברחובות

דרמה: שודדי הבנק קשרו בני ערובה למכוניות המילוט
הזירה בברזיל צילום: מצלמות אבטחה מהאירוע

מעל 50 שודדי בנקים בברזיל קשרו בני ערובה על גג רכבי המילוט שלהם לאחר פשיטה על שלושה בנקים בעיר אראקטובה בדרום ברזיל, חלק מבני הערובה הוצעדו ברחוב כדי לשמש כמגנים אנושיים, והמשטרה הייתה חסרת אונים.

משטרת ברזיל, מסרה כי לפחות כי לפחות שלושה בני אדם נהרגו במהלך השוד, ביניהם שודד אחד. גורמים רשמיים אמרו כי יותר מ-50 בני אדם השתתפו בשוד, חסמו את הכבישים באמצעות כלי רכב בוערים והניחו מטעני חבלה באזור הבנקים כדי להרחיק את המשטרה. שוד בנקים בהיקפים גדולים נעשו תכופים יותר בשנים האחרונות, כאשר בני ערובה שימשו כמגן אנושי.

ראש עיריית אראקטובה, דילדור בורחס, אמר כי המשטרה "התקשתה להתערב", לדבריו "המשטרה לא יכולה לטפל באירוע, היא לא יכולה להתעמת איתם כי יש יותר מדי חיים על כף המאזניים". לדבריו, הוא לא יודע אם השודדים שחררו את בני הערובה הלילה, אך אמר שכוחות הביטחון השתלטו מחדש על מרכז העיר.

בתי הספר יישארו סגורים ביום שני בכל האזור, וראש העיר קרא לאנשים להישאר בבית והזהיר אותם מפני סכנת מטעני החבלה. האירוע החל כשכנופיה של חמושים בנשק כבד, תקפה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני (שעון מקומי) שלושה בנקים במרכז אראקטובה. לאחר השוד, הכנופיה לקחה מספר בני ערובה והקיפה את תחנת המשטרה הצבאית המקומית. חברי הכנופיה חסמו גם כבישי מפתח לעיר על ידי הדלקת מכוניות, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

שדרן הטלוויזיה יורי מקרי פרסם סרטון שלדבריו הראה שתיים ממכוניות המילוט. בראשון יש אדם קשור לגג, ואדם נוסף קשור למכסה המנוע שלו, ואילו ברכב השני ניתן לראות אדם נוסף על מכסה המנוע. לא ברור כמה כסף שדדו התוקפים.

ברזיל בנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד