י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מימין ומשמאל

במערכת הפוליטית אבלים על פטירת הלוחם: "נשבר הלב"

תשעה ימים מאז שספג כדור בראשו בגבול רצועת עזה, הלוחם בראל שמואלי הלך לעולמו - ובמערכת הפוליטית, שרבים מהם ביקרו את המשפחה בבית החולים, לא נותרו אדישים: "הבשורה הקשנ הגיעה ואיתה הכאב הגדול" | ראש הממשלה: "אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה האבלה"

במערכת הפוליטית אבלים על פטירת הלוחם: "נשבר הלב"
בראל חדריה שמואלי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

"כאב גדול": במערכת הפוליטית קיבלו היום (שני) בצער רב את הידיעה על פטירתו של לוחם משמר הגבול בראל חדריה שמואלי, לאחר שנפצע אנושות בגבול רצועת עזה לפני כשבוע וחצי. "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל", מסר ראש הממשלה נפתלי בנט. "הלב נקרע אל מול פניו השמחות ועיניו הטובות של בראל ז״ל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד".

"במהלך השבוע האחרון הייתי בקשר רציף עם אימו ניצה, ונשאנו עם העם בישראל תפילות להחלמתו. רעייתי מיכל ואני מחבקים את המשפחה ומשתתפים באבל הכבד על לכתו של בן יקר ואהוב", כתב נשיא המדינה יצחק הרצוג.

שר הביטחון בני גנץ ספד: "בראל חדריה שמואלי, מטובי בניה של המדינה, נפל בהגנה על המולדת ותושבי הדרום. רק לפני מספר ימים נכנסתי לחדרו והתפללתי בליבי שיתאושש, אך הבשורה הקשה הגיעה ואיתה כאב גדול".

"בשם מערכת הביטחון, אני שולח תנחומים מעומק ליבי להוריו ולבני משפחתו. שלא תדעו עוד צער", מסר גנץ לבני משפחתו של בראל, שהיו לידו בימים האחרונים בבית החולים סורקה.

"הלב של כולנו עם משפחתו וחבריו של לוחם מג״ב, בראל חדריה שמואלי שמת מפצעיו לאחר שנפגע בשבוע שעבר מירי ברצועת עזה", צייץ שר החוץ יאיר לפיד, "שולח תנחומים וכח למשפחתו, בראל היה לוחם בנשמתו, מי יתן ודרכו תתן לכם מעט נחמה".

גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שיתף את צערו: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב, שנפל בהגנה על המדינה".

"בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד", הוסיף.

שר האוצר אביגדור ליברמן כתב: "‏אני מצר מאוד על מותו של בראל חדריה שמואלי. בראל היה לוחם שנלחם עד הרגע האחרון במאבק על ביטחון המדינה ובימים האחרונים גם על חייו. אני שולח חיזוקים ותנחומים למשפחתו היקרה".

"הלב נשבר מהידיעה על מותו של בראל חדריה שמואלי ז״ל. לוחם ואיש מיוחד שנלחם 9 ימים ארוכים בפצעים האנושים שספג מידי המחבל ברצועת עזה. תנחומיי למשפחתו הדואבת, לכוחות משמר הגבול ולמשטרת ישראל", מסר השר לביטחון פנים עמר בר-לב.

בראל שמואלי פוליטיקאים ניחומים הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד