כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תסמס לי 10 פעמים ביום"

ההתכתבות נחשפת: המנכ"ל הציע עזרה לנשיא הרצוג

פרקליטיו של נתניהו הגישו תגובה לבית המשפט בעקבות השלמות החקירה ובו חשפו התכתבויות חדשות בין מנכ"ל 'וואלה' דאז אילן ישועה לבין יצחק הרצוג, כיום נשיא המדינה ואז יו"ר מפלגת 'המחנה הציוני'. ישועה להרצוג: "ברכות על הסקרים. מחזיק לך אצבעות. אל תהסס להיעזר בי ולסמס בכל שעה, מצידי 10 פעמים ביום"

ההתכתבות נחשפת: המנכ"ל הציע עזרה לנשיא הרצוג
אילן ישועה/בוז'י הרצוג צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטיו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שעומד לדין בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים בתיקי האלפים - הגישו תגובה לבית המשפט בעקבות השלמות החקירה ובו חשפו התכתבויות חדשות בין מנכ"ל 'וואלה' דאז אילן ישועה לבין יצחק הרצוג, כיום נשיא המדינה ואז יו"ר מפלגת 'המחנה הציוני'.

בהתכתבות נחשף כי ישועה פנה להרצוג בינואר 2015 לפני הבחירות, וכתב: "ברכות על הסקרים. מחזיק לך אצבעות. אל תהסס להיעזר בי ולסמס בכל שעה, מצידי 10 פעמים ביום".

לאחר מכן כתב ישועה להרצוג: "אתה הולך לעשות היסטוריה. תהיה ההרצוג הגדול מכולם. ובמיקום הזה ובנסיבות האלו תציל את עם ישראל פשוטו כמשמעו".

ההתכתבות בין ישועה להרצוג

ההתכתבות בין ישועה להרצוג נחשפת במסגרת התשובה של עורכי דינו של נתניהו להודעת הפרקליטות. פרקליטיו טוענים כי ההתכתבות הזו והתכתבויות נוספות בין פוליטיקאים ואישי ציבור לבין אנשי המערכת באתר 'וואלה' מוכיחים כי יש לבצע השלמת חקירה רחבה: "החומרים החדשים שהתגלו לאחר ניסיון ההסתרה חושפים מידע משמעותי ורחב היקף שמחייב השלמת חקירה רחבה, שתכלול שורה של פוליטיקאים ואישי ציבור".

פרקליטי נתניהו טוענים כי ההתכתבות הזו והתכתבויות נוספות בין פוליטיקאים ואישי ציבור לבין אנשי המערכת באתר 'וואלה' מוכיחים כי יש לבצע השלמת חקירה רחבה: "החומרים החדשים שהתגלו לאחר ניסיון ההסתרה חושפים מידע משמעותי ורחב היקף שמחייב השלמת חקירה רחבה, שתכלול שורה של פוליטיקאים ואישי ציבור".

אמש הודיעה הפרליקטות כי תבצע השלמת חקירה לעדותו של עורך וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, זאת בשל החומרים החדשים מהטלפון של ישועה.

 

אילן ישועה בנימין נתניהו יצחק הרצוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד