י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הספד קורע לב וקריאות בוז

אמו של החייל הי"ד במתקפה קשה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט

במהלך מסע הלווייתו של החייל בראל חדירה שמואלי הי"ד, אמו המרוסקת מגודל האסון, דיברה מדם ליבה מעל הקבר הפתוח, תוך שהיא תוקפת את צה"ל ובמיוחד את ראש הממשלה: "ראש הממשלה נפתלי בנט, אתה ביזיון לעם ישראל. לא יודע את שמו של הלוחם שבזכותו נפש בצפון"

אמו של החייל הי"ד במתקפה קשה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט
האב השכול יוסי שמואלי סופד צילום: דוברות המשטרה

מכה נוספת לראש הממשלה. לאחר התיעוד בו נראה נשיא ארה"ב ג’ו ביידן נרדם מול פניו של בנט בזמן מסיבת עיתונאים בבית הלבן, הערב (שני) ניצה, אמו של החייל בראל חדירה שמואלי הי"ד, שנפטר היום מפצעיו בבית החולים סורוקה, לאחר שנפצע בשבת לפני 9 ימים מירי מחבל על גבול הרצועה, תוקפת בצורה קשה ביותר את ראש הממשלה נפתלי בנט במהלך מסע הלוויה הקשה, תוך שהקהל מצטרף לזעם בדבריה.

"אני הולכת בעקבות הבן שלי" אמרה האם בכאב בלתי נשלט. "אין לי למה לחיות יותר", הוסיפה בקול רועד. 

לאחר מכן עברה לתקוף את ראש הממשלה בנט ישירות וקראה להתפטרותו, תוך שהיא מאשימה אותו באוזלת יד ובהתנהלות רופסת שהובילה לאסון הכבד. הקהל הדומע הצטרף לקריאות ההתפטרות לבנט.

אמו של בראל הי"ד זעקה מעל הקבר הפתוח ואמרה: "האירוע הזה הוא ביזיון למדינת ישראל. איפה המח"ט? למה הוא לא בא אלי? אדון בנט, אני מבטיחה לך כמו שהבטחתי למח"ט שאני אלחם בך עד טיפת הדם האחרונה שלי". עוד הוסיפה ועקצה: "בנט לא יודע את שמו של הלוחם שבזכותו נפש בצפון". הקהל הגיב בקריאות "בנט תתפטר" ו"בושה".

"שכל העולם יידע עכשיו אני מספרת, הבן שלי צלף, שלחו את הבן שלי לעמוד בגדר ואמרו לו לא לירות, הוא שלח הודעה בקבוצה לחברים ואמר אני שנה וחצי בגבול עזה האירוע הזה לא ברור לי, איפה המח"ט". זעקה ניצה בכאב מעורר רחמים.

בסיום הלוויה הותקפו מילולית השרים מתן כהנא מ'ימינה' ועומר בר לב מ'העבודה' שנשלחו מטעם הממשלה למסע הלוויה. עשרות משתתפים זועמים קראו לעברם קריאות בוז והתגודדו סביב רכביהם.

'בחדרי חרדים' מכבד את בקשת המשפחה השכולה שלא לסקר בתיעודים את מסע הלוויה עצמו, מלבד מה שתיעדה דוברות מג"ב של משטרת ישראל.

בראל שמואלי נפתלי בנט מסע הלוויה אם שכולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד