כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"תשמחו שאתם מניחים תפילין"

לקראת יום הדין: הרבי הפתיע את הבחורים המתחזקים • צפו

האדמו"ר מויז'ניץ מלונדון הגיע למרכז לבחורים מתחזקים בכדי לקבוע מזוזה במקום ולשאת דברי חיזוק בפניהם לקראת הימים הנוראים. הרבי אף שורר עמם משירי הימים הללו • צפו

לקראת יום הדין: הרבי הפתיע את הבחורים המתחזקים • צפו
הרבי מויז'ניץ במרכז עם הבחורים צילום: צילומסך

האדמו"ר מויז'ניץ מלונדון, הגיע אתמול (שלישי) למרכז חרדי לבחורים מתחזקים השוכן בגולדרס גרין בכדי לחזקם ולעודדם לקראת הימים הנוראים.

מדובר במרכז שהקים העסקן החסידי יואל שוורץ והרבי הגיע לקבוע מזוזה במקום.

לפני מספר חודשים פרסם האדמו"ר מכתב ובו קרא לחזק בחורים חרדים גם אם הם עובדים, וגם אם הם לא ממש נראים בחורים חסידיים בצורתם החיצונית.

האדמו"ר נענה לבקשה של העסקן והגיע אתמול לחזקם, הבחורים שרו שירי רגש והרבי עודד את רוחם וחיזק אותם מאד לקראת יום הדין.

"גם אם יש לכם קשיים ואתם מתפללים ומניחים תפילין, ולומדים לפחות שעה ביום, אתם צריכים להודות להקב"ה, כי יש בחורים שלא עלינו שלא מניחים תפילין ולא מקיימים כל קשר ליהדות, ומחפשים דרכים אחרות", אמר הרבי לבחורים המתמודדים.

אחד הנוכחים במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הבחורים התחזקו מאוד מהביקור והדברים שנשא הרבי בפניהם וקיבלו כוחות להתמודד עם קשיי חייהם ביומיום.

יצוין כי האדמו"ר מויז'ניץ מלונדון פועל רבות למען אידישקייט ונחשב לדמות רוחנית אהודה מאוד בלונדון הבירה, ובשל כך הינו אדם טרוד מאוד, בייחוד בימים אלו שבהם הוא מקבל המונים לעצה ולברכה לקראת השנה החדשה. "אם יש בחורים שצריכים חיזוק, האדמו"ר עוזב הכל ומגיע אליהם, זה נושא קרוב מאד לליבו, כל בחור יודע שהוא יכול להיכנס לאדמו"ר מתי שהוא רוצה חיזוק", סיפר אחד החסידים ל'בחדרי חרדים'.

ויז'ניץ לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד