כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
המוכרים הופתעו

האקדח ששימש לחיסול, נמכר ב-6 מיליון דולר

שיא עולמי בלוס אנג'לס. אקדח ששימש לחיסולו של עבריין סדרתי בן 21 בלבד נמכר ביום שישי האחרון תמורת לא פחות משישה מיליון דולרים. הרוכש ביקש להישאר אלמוני

האקדח ששימש לחיסול, נמכר ב-6 מיליון דולר
אקדח, אילוסטרציה צילום: Pixabay

בית המכירות הפומביות של חברת (Bonhams) בונהאמס בארה"ב, חשף כי האקדח שהרג את הפושע הכי מפורסם "בילי הילד" נמכר תמורת יותר מ-6 מיליון דולר במכירה פומבית ביום שישי האחרון שהתקיימה בלוס אנג'לס.

בית המכירות ציין כי האקדח שבו השתמש השריף פט גארט כדי לחסל את הרוצח "בילי הילד" בארה"ב בשנת 1881, נרכש טלפונית על ידי רוכש אלמוני החפץ בעילום שמו. כך על פי הדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס.

בילי פעל בין השנים 1863 ל-1881, אז החל את מסע הפשע כשהוא בן 16 בלבד, הוא החל בגנבת רכוש ונכלא, אחרי שברח מהכלא הוא הפך לאחד הפושעים המבוקשים ביותר, לאחר שרצח אדם בשנת 1877, בהמשך חייו "בילי הילד" הצטרף לכנופיה מסוכנת והמשיך לרצוח, עד שהוצא להורג בידי שוטר, שתפס אותו אחרי שחמק מהכלא בפעם השנייה. שמו האמיתי היה הנרי מקארתיס, אך הוא קיבל את הכינוי "בילי הילד", לאחר שהחל את מסע הפשע שלו בגיל 16.

בילי הילד היה מבוקש באריזונה ובניו מקסיקו לאחר שרצח שמונה גברים. בתום מרדף ארוך שארך חודש, השריף פט גארט עקב אחריו לחווה בפורט סאמנר שבניו מקסיקו, שם ירה בו למוות ב-14 ביולי 1881. בילי הילד בן 21 במותו.

בית המכירות תיאר את האקדח כ"אוצר", ומסר כי ששה מיליון דולרים הינם שיא עולמי ששולמו תמורת כלי נשק אחד. בית המכירות תכנן לקבל עליו חצי מהסכום. אך הופתע מאד לקבל עבורו סכום כפול.

כלי נשק אקדח מכירה פומבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד