י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מדינת חלם?

מחדל: נתוני המאומתים במערכת החינוך טרם נמסרו למשרד הבריאות

מדינת עולם שלישית: עד כה, משרד החינוך טרם העביר למשרד הבריאות את תוצאות הבדיקות המהירות שערכו התלמידים לקראת פתיחת שנת הלימודים ועדיין אין אומדן של כמות התלמידים וילדי הגן המאומתים

מחדל: נתוני המאומתים במערכת החינוך טרם נמסרו למשרד הבריאות
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות עדיין לא קיבל את תוצאות הבדיקות המהירות שערכו התלמידים לקראת פתיחת שנת הלימודים ועדיין אין אומדן של כמות התלמידים וילדי הגן המאומתים. כך דיווחה הערב (רביעי) קטי דור ב'כאן חדשות'.

על פי הדיווח, מעל מיליון וחצי בדיקות עצמאיות הועברו להורים בימים שלקראת פתיחת מערכת החינוך, כדי שיגיעו בבוקר הבדיקה בידיעה מי חולה, אך עד לרגע זה במשרד הבריאות לא קיבלו שום נתונים, ואין שום מפת תחלואה של מה שקורה בבתי הספר.

משרד החינוך היה אמור להעביר את תוצאות הבדיקות למשרד הבריאות. המנגנון שתוכנן היה שההורים יעבירו את התוצאות למורים, שיעבירו למרכז לשלטון מקומי, אך עד כה לא הועבר שום מידע ממשרד החינוך למשרד הבריאות.

במשרד החינוך מסרו בתגובה: "אנו מגבשים את נתוני האנטיגן החיוביים וקבלת תמונת מצב ארצית, זאת לפי הנתונים הנמצאים בידי מנהלי בתי הספר. קבלת תמונה מלאה תתקבל במשרד הבריאות לאחר קבלת תשובות ה-PCR, אותם נדרשים לבצע מי שנמצאו מאומתים".

קורונה מערכת החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד