י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
זומנה לשימוע

בנט מנסה להדיח חברה בוועדה למינוי בכירים

פרופ' טליה איינהורן זומנה לשימוע שבו תצטרך להסביר את הפוסטים שפרסמה נגד הממשלה, בהם שיתופים של המתנגדים מהאופוזיציה. בסביבתו של בנט אמרו כי "מדובר בוועדה חשובה שפעילותה חייבת להיות ממלכתית ועניינית"

בנט מנסה להדיח חברה בוועדה למינוי בכירים
נפתלי בנט מגיע לישיבת ממשלה צילום: אמיל סלמן, לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט החליט להדיח את פרופ' טליה איינהורן, החברה בוועדה למינויים בכירים בשירות המדינה (ועדת גולדברג).

מקורות בכירים טענו כי הסיבה להדחתה של איינהורן היא משום היותה מוטה פוליטית נגד הממשלה, ומשתפת לכאורה פוסטים לפיהם ניתן להתרשם שאינה לגיטימית בעיניה. כך דווח ב'ווינט'.

כמו כן שיתפה פוסטים שכתבו מבקרי הממשלה, בהם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. בעבר כתבה בטוויטר: "שום מתכון יח"צ לא יצליח להכיל את ממשלת 'ריפוי' שבאפס מעש מדרדרת מיום ליום את בריאות הציבור הבריא שקיבלה לידיה".

בימים האחרונים קיבלה איינהורן מכתב שבו התבשרה שהוחלט לקיים לה שימוע, אותו יערכו מזכיר הממשלה שלום שלמה והיועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה שלומית פרגו-ברנע. אינהורן יכולה להתייחס לטענות כלפיה עד 14 בספטמבר.

בסביבתו של רה"מ בנט אמרו כי "מדובר בוועדה חשובה שפעילותה חייבת להיות ממלכתית ועניינית. הסיטואציה שבה חברה בוועדה המייעצת לממשלה תוקפת במילים בוטות ובעלות אג'נדה פוליטית מובהקת את הממשלה ושריה, ומערערת את הלגיטימציה הציבורית לפעילותה - עלולה לפגוע ביכולותה של הממשלה לתת אמון בפעילותה בוועדה. הגברת איינהרון זומנה לשימוע שבו תשטח את טענותיה בהרחבה ואלו ייבחנו בלב פתוח ובאוזן קשובה. לאחר מכן תתקבל החלטה".

נפתלי בנט מינוי בכירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד