י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תפיסת האסירים

החלום של ח"כ עודה: "לסגור את בתי הכלא"‎

ברקע בריחת האסירים מכלא גלבוע ותפיסתם, יו"ר מפלגת 'הרשימה המשותפת' סיפר על שאיפותיו ומטרותיו המדיניות: "החלום שלי הוא שלא יהיו בתי סוהר, שלא יהיה כיבוש" | בנוסף טען כי מנגנון בתי הסוהר "לא לגיטימי לחלוטין"

החלום של ח"כ עודה: "לסגור את בתי הכלא"‎
איימן עודה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות בודדות לאחר תפיסת רוב האסירים שבחרו מהכלא, יו"ר 'הרשימה המשותפת' סיפר הערב (שבת) ב'פגוש את העיתונות' שהוא חולם על כך שכל האסירים יהיו חופשיים.

"יש לי חלום שכולם ישוחררו, שתוקם מדינה פלסטינית לצד ישראל. אני, החלום שלי הוא שלא יהיו בתי סוהר, שלא יהיה כיבוש. אנשים ברחו מבית הכלא - צריך לסגור את כל בתי הכלא", סיפר עודה.

הוא המשיך לגלול את טענתו: "כל האסירים האלה צריכים להיות במדינה הפלסטינית שתקום ליד ישראל. הכיבוש הוא שורש כל הרע. יש רק כיבוש אחרון בכל העולם – מה שישראל עושה לעם הפלסטיני".

"הנושא הכאוב ביותר, פה בדיר אל אסד, נרצחו שני ערבים לפני 5 חודשים. הם לא ראו את המשטרה וכוחות הביטחון, כלום. זה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו, מיגור האלימות והפשיעה. כל מי שרואה את המשטרה בימים האחרונים שואל את המשטרה - איפה הייתם?".

"האזרחים הערבים במדינת ישראל, יותר מ-90% מהם רוצים שלום, דמוקרטיה וצדק חברתי. מי שחושב שנהיה מחוץ לבעיית הכיבוש, לא נהיה. כל מנגנון הכיבוש, כולל בתי הסוהר, לא לגיטימי לחלוטין", טען יו"ר 'הרשימה המשותפת'.

איימן עודה בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד