י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב עולה שלב

חשד לחטיפתו של איתן בירן, הניצול היחיד מאסון הרכבל באיטליה

איתן בירן בן ה-6, הניצול היחיד מהתרסקות הרכבל באיטליה עורר בחודשים האחרונים מאז האסון סערה רבה סביב שאלת האפוטרופוסות שלו | בשעה האחרונה ניגשה דודתו לתחנת המשטרה בתלונה כי איתן נחטף ע"י בני משפחת אימו

חשד לחטיפתו של איתן בירן, הניצול היחיד מאסון הרכבל באיטליה
זירת אסון הרכבל באיטליה צילום: vigili dal fuoco

דיווח מטריד מאיטליה: בשעה זו איה, דודתו של איתן והאפוטרופסית החוקית שלו, מגישה תלונה במשטרת איטליה מחשש שאיתן בן ה-6 נחטף בידי סבו שמואל פלג.

איתן עזב את ביתו בפביה בשעה 11:30 יחד עם סבו והיה אמור לחזור בשעה 18:30 אך זה לא קרה, כך דיווחה אנטוניה ימין כתבת 'כאן חדשות' באירופה.

‏על פי הדיווח, דודתו איה ניסתה להשיג את הסבא שוב ושוב ובשלב מסוים היא קיבלה מסרון משמואל פלג שבו נכתב: "איתן חזר הביתה". כעת קיבלה הדודה מסרון מעורכת הדין של משפחת פלג ולפיו איתן בירן אכן נחת היום בישראל. הברחתו של איתן לארץ התאפשרה מפני שמשפחת פלג המשיכה להחזיק בדרכון הישראלי של איתן זאת בניגוד להוראת השופטת באיטליה. אחרי שבין 2 המשפחות התנהל קרב אפוטרופסות ארוך.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", לאחר התאונה בחודש מאי השנה, איה, אחותו של האב עמית, קיבלה את האפוטרופסות עליו, כאשר לטענת המשפחה של אמו של איתן, מדובר היה במחטף.

בראיון טלוויזיוני אביב פלג, אחותה של דודתו של איתן מצד אמו טל, גלי פלג, שביקשה לאמץ את הילד אמרה: "זה קשה נורא. אנחנו רוצים להיות כל הזמן ליד איתן, השורד היחיד שנשאר לנו מהמשפחה שלנו, ומונעים מאיתנו את זה. זאת הרגשה נוראה. עוברים עלינו ימים מאוד לא פשוטים. האסון והאובדן הזה לא נקלטו עד עכשיו. אנחנו משתדלים להיות חזקים, אבל זה לא קל. קשה לנו מאוד עם חוסר האונים שאנחנו נמצאים בו כרגע".

היום התברר כי הילד 'נחטף' לארץ על ידי בני המשפחה המתגוררים בישראל.

איתן בירן חטיפה אסון הרכבל באיטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד