י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"באופן נרחב"

מנהרה ומחנה צבאי: צה"ל בשורת תקיפות בעזה בתגובה לשיגורים

ברקע תפיסתם של 4 מתוך 6 המחבלים שנמלטו, אמש נשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות ובמספר יישובים במועצה האזורית שער הנגב. בתגובה, יצא הלילה צה"ל לשורת תקיפות ברצועת עזה | בין היתר הותקפו מתחם צבאי, מתקן אימונים של חמאס, מחנה צבאי ומנהרת טרור 

מנהרה ומחנה צבאי: צה"ל בשורת תקיפות בעזה בתגובה לשיגורים
תקיפה בעזה, ארכיון צילום: פלאש 90

נמשכת המתיחות בדרום לאחר מעצר ארבעה מתוך ששת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. בתגובה לירי הרקטה לעבר שדרות אתמול (מוצאי שבת), תקף הלילה צה"ל באמצעות חיל האוויר שורת יעדים של ארגון חמאס. בצה"ל אמרו כי התקיפות בוצעו "באופן נרחב".

בתקיפה השתתפו מטוסי ומסוקי קרב, שתקפו בין היתר מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי ובו אתר לאחסון אמצעי לחימה וכן מנהרת טרור של ארגון חמאס.

בצה"ל הבהירו כי התקיפות הלילה בוצעו בתגובה לירי הרקטה לשטח ישראל מוקדם יותר. "צה"ל לא יקבל מצב בו ארגוני הטרור פועלים כנגד העורף הישראלי. צה"ל ימשיך להגיב בתקיפות כנגד פעולות הטרור משטח הרצועה ורואה בארגון חמאס כאחראי לכל הנעשה ברצועת עזה", מסר הלילה דובר צה"ל.

אתמול נשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות ובמספר יישובים במועצה האזורית שער הנגב. דובר צה"ל מסר כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית.

גבר כבן 29, שעשה את דרכו למרחב המטען, מעד ונחבל בראשו. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים. ממד"א נמסר כי בשעה 21:04 התקבל דיווח במרחב לכיש על גבר שנפל ונחבל בזמן שרץ למרחב מוגן כשנשמעה אזעקה בגזרת שדרות. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי גבר בן 29 במצב קל עם חבלת ראש", נמסר.

במהלך השבת תקף חיל אוויר כמה יעדים של ארגון חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לשיגור רקטה לעבר שטח מדינת ישראל. אזעקת צבע אדום נשמעה בליל שבת במועצה האזורית אשכול שבעוטף, לאחר שרקטה שנורתה מהרצועה לישראל יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. לא היו נפגעים.

צה"ל עזה בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד