כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
זלזלו בטראמפ

טקסס: נעצר חשוד בירי על זוג יהודים; האישה נהרגה

גבר מטקסס ירה בזוג יהודים, הרג את האישה ופצע את בעלה ככל הנראה בגלל תמיכתם בנשיא ארה"ב ג'ו ביידן וסלידתם מטראמפ. גופתה של האישה נמצאה בחנייה, הבעל הצליח לברוח לאחר שנורה חמש פעמים

טקסס: נעצר חשוד בירי על זוג יהודים; האישה נהרגה
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר מאל פאסו - טקסס תקף עם נשק חם זוג יהודים, הרג את האישה וירה בבעלה חמש פעמים. הסיבה? תמיכתם בנשיא ביידן. ג'וזף אנג'ל אלווארז, בן 38, שפרסם טקסטים שטניים, ירה בג'ורג'ט ודניאל קאופמן בין היתר בגלל שהם תלו דגל של ביידן ו"בובת טראמפ" בחצרם, כך דיווחה תחנת הטלוויזיה המקומית KDBC.

גופתה של ג'ורג'ט קאופמן נמצאה בתוך חניית ביתה, כך על פי התלונה הפלילית שהוגשה. דניאל קאופמן אמר ל-KDBC שנורה חמש פעמים, אך הצליח לזחול מביתו לביתו של השכן כדי לקרוא לעזרה.

דניאל קאופמן אמר כי הוא מרגיש הקלה לשמוע שמישהו הואשם בפשע. על פי תצהיר המעצר, "אלווארז ביצע את הפשע מכיוון שלא הסכים עם אמונותיהם או דעותיהם הפוליטיות של הקורבנות".

הירי אירע ב-14 בנובמבר 2020 במרכז אל פאסו, ביום חמישי האחרון הודיעה המשטרה כי הצליחה לשים את ידה על הרוצח. על פי תצהיר המעצר, השוטרים מצאו את גופתה של ג'ורג'ט קאופמן בחניון כשהמנוע של הרכב דולק והדלת של הנהג פתוחה.

על פי התצהיר, דניאל קאופמן שמע רעש מהדלת האחורית של הבית, הוא הגיע לשם כי חשב שזאת אשתו. ואז ירה בו אלווארז דרך דלת הברזל שהיתה סגורה, דניאל נפצע קשה. דניאל קאופמן אמר לערוץ KFOX-14 כי ירו בו חמש פעמים, פעם אחת בראש, פעם בכתף ​​ופעם בפרק כף היד. לדבריו, היורה החטיא פעמיים.

בתצהיר נכתב כי דניאל קאופמן נפל על האדמה וזחל לחדר השינה שלו, בסופו של דבר הצליח להגיע לדלת הכניסה ומשם לבית שכנו שהתקשר למשטרה.

כאמור הרוצח עצור עד למשפט, שופט קבע ערבות של 2 מיליון דולר בגין רצח גברת קאופמן ו-500 אלף דולר בגין תקיפה מחמירה של דניאל קאופמן. אלווארז מוחזק בכלא במחוז אל פאסו.

ג'וזף אנג'ל אלווארז. צילום: משטרת אל פאסו טקסס.

רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד