י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סגולה נדירה

הזדמנות של פעם בשנה: מרן שר התורה יעתיר בעדכם בשעת 'כל נדרי'

בשעה הקדושה של השנה, בשעת תפילת 'כל נדרי' כאשר ספר התורה מוחזק בידיו יעתיר רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א בעבור רבבות תורמי ''קופת העיר''. מדובר בהזדמנות פז וחסרת תקדים כאשר בשעה הנוראה הזו שר התורה יקדיש את תפילתו בעבורכם • אתם חייבים שהשם שלכם יהיה שם

הזדמנות של פעם בשנה: מרן שר התורה יעתיר בעדכם בשעת 'כל נדרי'
הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

בעוד ימים ספורים, ביום הכיפורים תשפ"ב תתקיים ההזדמנות הנדירה והסגולית, כאשר רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א יעתיר על תורמי 'קופת העיר' בתפילת 'כל נדרי' בזמן שהוא מחזיק את ספר התורה, פעם אחת בשנה, אז יונחו לפניו שמות תורמי 'קופת העיר' לברכה בזמן המסוגל והנדיר כאשר שערי שמים פתוחים.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולה הנדירה>>>

אתם מצליחים להבין את המשמעות הנדירה של זה? רשכבה"ג בעצמו בזמן הנעלה ביותר של השנה, בזמן תפילת 'כל נדרי', בזמן ששערי שמים פתוחים לרווחה, כאשר ספר התורה מוחזק בידיו הקדושות, או אז הוא יפנה מתפילותיו הרבות ויעתיר בתחנונים לישועתם של רבבות תורמי 'קופת העיר'.

זה משהו שלא ניתן בכלל לדמיין, זוהי הזדמנות פז בעבורנו, בעבור כולנו, הזדמנות של פעם בשנה. עיני עם ישראל כולו נשואות לרגעים הללו כאשר מרן שר התורה יקרע שערי שמים לישועתם של השמות שיונחו על שולחנו במהלך התפילה המרטיטה.

בזמן שכולנו מחפשים כיצד לזכות בחתימה טובה, נדמה כי הזדמנות שכזו אסור לנו לפספס, פשוט אסור. אנחנו חייבים להיות מאלה שמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יעתיר בעדם בשעה הקדושה הזו שת תפילת 'כל נדרי', בשעה הנוראה הזו כשהוא מחזיק את ספר התורה בידיו. אנחנו חייבים להיות שם, להיכלל בתפילתו הזכה והטהורה.

ב'קופת העיר' מציינים כי בנוסף יכלול אי"ה רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א את שמות התורמים לקופתו "קופת העיר", במטבע הלשון של נוסח ה'יהי רצון' ביום הכיפורים יום סליחה ומחילה אחר אמירת כל ספר התהילים. יצוין כי ההצטרפות מוגבלת, ואין אחריות להצליח לכלול בתפילה את כל הפונים, כאשר על כן מומלץ להזדרז ולהעביר בהקדם להזדמנות המיוחדת.

לחצו כאן כדי לזכות בסגולה הנדירה>>>

כל נדרי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד