כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אבל בחצר גור

לאחר מחלה קשה: הגר"ג וולקוביץ זצ"ל הלך לעולמו

אבל בחצר גור בערב יום כיפור: הלך לעולמו הרב הגאון רבי גבריאל וולקוביץ זצ"ל, מרבני החסידות בעיר חיפה, שנפטר לאחר מחלה קשה בשנה האחרונה. היה בן 74 בפטירתו והלוויתו תתקיים הבוקר

לאחר מחלה קשה: הגר"ג וולקוביץ זצ"ל הלך לעולמו
הגאון רבי גבריאל וולקוביץ זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: סמוך לחצות לילה התקבלה הידיעה המרה על פטירתו של הגאון החסיד רבי גבריאל וולקוביץ זצ"ל, מרבני חסידות גור בחיפה, שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה ממנה סבל בשנה האחרונה והוא בן 74 בפטירתו. 

הגר"ג וולקוביץ זצ"ל שחלה בתקופת הגל הראשון של הקורונה, החלים בחסדי שמים, אך חלה ל"ע במחלה הנוראה והממאירה ושהה בלוס אנג'לס בשנה האחרונה לצורך הטיפולים, למגינת לב מצבו הידרדר והוא הגיע חזרה לארץ הקודש בשבועות האחרונים, כאן השיב את נשמתו ליוצרה. 

רבי גבריאל זצ"ל היה מדמויות ההוד של חיפה והכרמל, שימש כאחד מרבני קהילת גור ורבים היו באים לשאול אותו שאלות בהלכה. הרב וולקוביץ השפיע מאישיותו ותורתו על החסידים ועל תושבי העיר. היה קשור בלו"נ לאדמו"רי בית גור.

במוצאי חג סוכות שעבר פונה ממלונית הקורונה בניר עציון לבית החולים רמב"ם, לאחר שמצבו הידרדר. הוא החלים מהקורונה, אך גילו כאמור את המחלה הנוראה. לאחרונה התייסר הרב זצ"ל בייסורים קשים ומרים וכדי להקל על סבלו המריא לטיפולים בלוס אנג'לס.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, משפחה גדולה וענפה הממשיכה בדרכו. 

מסע הלוויה ייצא הבוקר (ערב יום הכיפורים) בשעה 9:30 מביתו ברחוב הרב יעקב לנדא 6 בני ברק ובשעה 10:30 בבית העלמין אשדוד, שם ייטמן. האבלים יישבו שבעה בביתו עד כניסת היום הקדוש.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חסידות גור חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד